Kaikki yleensä pelkää mua kun astun bussin sisään
Etsiessäni mahdollista paikkaa mihin voin levittäytyä isolla perälläni istumaan. Miksi pelkäätte?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ja se ilmenee..?
Koko bussi hiljenee samantien. Keskustelut loppuu heti ja heidän silmänsä ovat isot kuin leipälautaset ihmetellessään minua.
Vierailija kirjoitti:
Onko otsaasi tatuoitu corona?
Kyllä. Mistä arvasit?
Sama juttu. Alkoi jo heti silloin kun paino ylitti 70 kiloa. Eihän ylipaino ole mikään ihailtava tai normaali asia, mutta ihmisiä ollaan mekin ja on surullista miten meitä kohdellaan kuin pahimman luokan rikollisia.
Sama jos mä kävelen asutusten läheisyydessä niin jengi laittaa verhot äkkiä kiinni ja sammuttavat valot.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Alkoi jo heti silloin kun paino ylitti 70 kiloa. Eihän ylipaino ole mikään ihailtava tai normaali asia, mutta ihmisiä ollaan mekin ja on surullista miten meitä kohdellaan kuin pahimman luokan rikollisia.
Suurin osa ihmisistä on ylipainoisia tällä hetkellä, varmaan kaikissa länsimaissa kuten Suomessakin. Eli kyse on hyvinkin normaalista asiasta, ja luulisi että kaikki ihmiset ovat päivittäin ylipainoisten kanssa tekemisissä. Paskoja asenteita meitä vastaan toki löytyy.
Kuin kiinnitätte noin paljon huomiota siihen mitä ympärillä tapahtuu?
En kyllä usko, että kaikki lopettavat keskustelun ja alkavat tuijottaa sinua. Eiväthän kaikki edes katso bussissa ovelle, vaan tuijottavat kännykkää tai katselevat ulos.
Jos painat yli 200 kiloa, sitten uskon.
Samaa tekevät mun miehelle. Parimetrinen karhumainen korsto, näyttää todella ilkeältä. On silti kiltein ja mukavin ihminen jonka tunnen. Antaa ihmisten tuijottaa. :)
Ja se ilmenee..?