Miestä jota tapailen on selvästi pahoinpidelty aikaisemmissa suhteissa
Mies on tosi kiltti ja ujo.Olen huomannut että jos teen äkkinäisen liikkeen kädelläni niin mies "suojautuu" automaattisesti.Epäilen että miehen ex on hakannut tätä.Mies ei tahdo puhua koko asiasta.
Kommentit (16)
Ok, kiitos tiedosta.
Mitä meidän pitäisi asialle tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä edes ex? Sitten syyllinen voi olla vanhempi, sisarus, tai ihan satunnainen vastaantulija.
Mies on 35 vuotias entinen perheen isä joten kyllä hänellä on ex.
Ap
Jos hän ei halua puhua asiasta, niin älä painosta.
No enpä kelpuuttais tuollaista hissukkaa.
Mulla on samanlaiset refleksit ja se johtuu ihan siitä, että mua hakattiin lapsena. Voi olla, että miehelläsi on ollut huono väkivaltainen lapsuus.
Sama refleksi minullakin, koska entisessä suhteessa minua ehdittiin lyödä tasan kerran, mutta jo se riitti traumatisoimaan minut.
Tai sitten on vain tietoiset refleksit. Minä teen vaistomaisesti väistöliikkeitä, koska havainnointokykyni on niin nopea. Olen sekunnissa valmis tappokone, koska harrastan vain tappavia iskuja ja potkuja itsepuolustuksekseni. Ei siis ole mitään väkivaltaista taustaa tai kokemuksia.
Älä painosta puhumaan, äläkä oleta mitään. Et voi tietää, onko häntä pahoinpidelty, ja jos on niin kuka.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten on vain tietoiset refleksit. Minä teen vaistomaisesti väistöliikkeitä, koska havainnointokykyni on niin nopea. Olen sekunnissa valmis tappokone, koska harrastan vain tappavia iskuja ja potkuja itsepuolustuksekseni. Ei siis ole mitään väkivaltaista taustaa tai kokemuksia.
Suhisetko myös kataa pihakoivuun?
Miten sinulla voi olla ujo ja kiltti mies? Porvoossa, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
juuuh,,,joooh
Onko hänellä edes ex? Sitten syyllinen voi olla vanhempi, sisarus, tai ihan satunnainen vastaantulija.