Miiksi mies tykkää tisseistä?
Kommentit (16)
Pidän tissejä toisarvoisina. Enemmän reidet, pylly ja alakropan muodokkuus ratkaisee.
Kyllä naisetkin niistä tykkää. Yleensä vain omistaan, mutta kuitenkin.
Telakkamiäs kirjoitti:
En tykkää edes manboobseista.
Eihän nyt miehellä kuulu rintoja ollakaan. Minusta naisella kuuluu olla jonkinlaiset rinnat, kyllä niistä toinen sukupuoli kiinnostuu. Nykyisen persevouhotuksen aikaan on kai joidenkin mielestä muotia mitätöidä rintojen merkitys. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Telakkamiäs kirjoitti:
En tykkää edes manboobseista.
Eihän nyt miehellä kuulu rintoja ollakaan. Minusta naisella kuuluu olla jonkinlaiset rinnat, kyllä niistä toinen sukupuoli kiinnostuu. Nykyisen persevouhotuksen aikaan on kai joidenkin mielestä muotia mitätöidä rintojen merkitys. Olen nainen.
"Telakkamies" = Gay
Rinnat kertoo hedelmällisyydestä, samoin kuin muodokas takamus. Miehet viehättyvät näistä vaistomaisesti. Se on luonnon keino lisääntymisen edistämiseksi. Miehet eivät itse voi mitään tälle jutulle, vaan se tulee vähän kuin itsekseen.
Kyllähän se hassulta tuntuu. Olen tässä vehdannut yhden miehen kanssa hiljattain ja kyllähän se mielleyhtymä on varsin -köh- vääränlainen kun aikuinen mies on tissien kimpussa.
Nykyajan estrogeenia uhkuvat miehet ei enää pidä tisseistä. Pepuista ehkä, enemmän tosin peppurei’istä, koska estrogeeni.
Vaimon tisujen väliin heitän kastikkeet melkein joka ilta.
Ruskea kastike on kiihottavinta.
Olen ennenkin sanonut että kaikkea ei pidä ylianalysoida. Ne tissit nyt vaan on ihan kivat ja olkaa naiset onnellisia että teillä on jotain mistä miehet tykkää. Ihan oikeasti ei aina tarvi kysyä miksi.
Historia.
Esihistoria.
Zinccis
Ei maailma ole mikään some kerho, vaikka jotkut milleniaalit eivät mitään muuta olekkaan elämänsä aikana nähneet. Maailma on selviytymistä.