Missä aiot viettää hiihtolomasi?
Matkustatko lappiin hiihtelemään vai lennätkö etelään nauttimaan lämmöstä?
Kommentit (21)
Menemme Sapporon olympiakylään hiihtämään, kun Lapissa on niin kylmä. Ollaan oltu siellä muutama kerta aikaisemmin, voin suositella.
Lapset toivoivat Disneylandiin, joten sinne siis. Lento Miamiin 15.2.
Vierailija kirjoitti:
Mennään perheen kanssa Malediiveille aurinkoon. Lennot Dubain kautta, jossa yksi yö menomatkalla.
Sairastuppa sarssiin, lortokka.
Mä en pysty pitämään talvilomaani kuin pätkissä. Päivän olen pitänyt, hiihtolomaviikolla pidän ehkä päivän tai kaksi ja loput jää pidettäväksi joskus. Muutaman päivän reissu Vuokattiin on varattuna, itse en pysty olemaan siellä yhtä pitkään kuin muu perhe.
Vierailija kirjoitti:
Lapset toivoivat Disneylandiin, joten sinne siis. Lento Miamiin 15.2.
Tosiasiassa Ranuan eläinpuistoon. Ja sitäkin varten piti ottaa pikavippi. Muahaha!
Ivalo tai Wutan, en osaa valita.
mies51v
Kotona kuntoillen. Huhti-lokakuu akselilla on tiedossa neljä ulkomaan matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sairastuppa sarssiin, lortokka.
Kouvolalaisessa kaksiossa 6 muksun kanssa voi imeä kateellisuutta... Onkohan ukkoa näkynytkään viime aikoina?
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa Ranuan eläinpuistoon. Ja sitäkin varten piti ottaa pikavippi. Muahaha!
Harmi, että olet joutunut ottamaan pikavipin Ranualle menoa varten, mutta se on kohtalosi.
Oli tarkoitus mennä Viroon hiihtämään, mutta täytynee harkita jotain muuta, jos ei pian rupea lunta ilmestymään.
Kotona niinkuin kaikki hiihtolomat jo 23 vuotta.
Kotona, ei viitsi kuusiviikkoisen kanssa lähteä minnekään.
Kiinan kautta Vietnamiin ja Thaimaahan.
Mulla on kävi sillai, että olemme varanneet mökin Saariselältä. Tuntuu ihan unelmalomalta nyt.
Aprikoin saunan ja pottukellarin välillä. Pitää selvittää, onko virukselle otollisempaa viileässä vai lämpimässä.
Leville mennään, jos uskalletaan lentää. Seurataan tilannetta..
Vuokattiin suuntaamme koko perhe.
Mennään perheen kanssa Malediiveille aurinkoon. Lennot Dubain kautta, jossa yksi yö menomatkalla.