Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas osapuoli mukaan seksiin

N
30.01.2020 |

Kumppanini on muutamaan otteeseen kohta kahden vuoden suhteemme aikana ehdottanut kolmatta osapuolta mukaan seksiimme. Hän on kimppakivaa kokeillut ennen minua useamman kerran. Kun taan itse olen huomattavasti häntä kokemattomampi seksuaalisesti, vaikka hänen kanssaan kahden olenkin itsevarma ja hän saa minut tuntemaan itseni seksikkääksi ja halutuksi.
Minua kolmen kimppa ei sytytä ensinkään. Olemme asiasta puhuneet ja olen kertonut kumppanille ettei minusta ole tuohon. Minulla on melko konservatiivinen käsitys parisuhteesta ja koen kolmannen osapuolen jotenkin vääränä ja parisuhteeseen kuulumattomana. Vaikka asiasta sovittaisiin niin kokisin pettäväni kumppaniani. Lisäksi olen aika mustasukkainen vaikken sitä ulospäin hirveästi näytäkään. Olen kumppanilleni sanonut, etten halua nähdä hänen kiihottuvan toisesta naisesta vaikka tiedän että sitä tapahtuu muutoinkin, mutta en halua olla asiaa todistamassa ja niin että sitä suorastaa hierotaan päin naamaani.
En tuomitse heitä, jotka kimppakivasta pitävät ja sitä harrastavat, olen vain omalta osaltani kapeakatseinen.
Auttakaa minua ymmärtämään mikä tässä kolmen kimpassa kiihottaa, mikä siinä on se juttu? Jatkamme kumppanini kanssa keskustelua aiheesta joka tapauksessa, mutta haluaisin vähän kuulla mielipiteitä ja fiiliksiä asian suhteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sun on tätä yrittää ymmärtää. Ei ole sun juttu, se on ihan ok ja jos lähdet kokeilemaan niin siitä ei seuraa mitään hyvää.

Elikkä vanha kunnon 'ei' on paras ratkaisu tähän.

Vierailija
2/4 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisen kanssa, ei tämä ole juurikaan ymmärtämisestä kiinni, vaan haluamisesta, ja sinä et selvästikään halua.

Mutta jos silti jostain syystä haluat ymmärtää, niin aloitetaan siitä että haluaako miehesi nimenomaan ja ainoastaan toista naista mukaan kimppaan?

Jos, niin siihen voi olla pari ilmeistä syytä, joko hän haluaa nähdä sinun lesboilevan, tai sitten ihan vaan haluaa päästä luvalla panemaan vierasta.

Tai sitten hän on omasta mielestään luojan lahja naisille, ja yksinkertaisesti haluaa jakaa mahdollisimman monelle sitä onnea ja autuutta jota hänen ihanasta, valtavasta superkullistaan hohkaa. :)

Joka tapauksessa, kolmen kimppa on kai yksi yleisimpiä fantasioita, mutta suurimmalla osalla se jää vain fantasian tasolle. Eli jos tekään ette jostain syystä toteuta sitä, niin eipä tuo maata kaada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä se on sellainen juttu, jota kohtaan pitäisi olla edes inasen omaa mielenkiintoa, ja siltä pohjalta lähdetään keskustelemaan kokeilusta, eikä niin, että se on yksinomaan toisen fantasia johon toinen sitten suostuu. Ei seuraa mitään hyvää.

Vierailija
4/4 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa mies kolmanneksi. Ei tartte sun mustistella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan