Milloin viimeksi olet käynyt syömässä tai hakenut pizzan pizzeriassa/sta?
Kommentit (56)
Kaksi päivää sitten syötiin ystävän kanssa pitsa puoliksi. Keskimäärin syön pitserian pitsan ehkä kerran kuussa. 100m päässä meidän kodista on tosi hyvä pitseria niin sorrun helposti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzerioissa voitaisiin myls olla kysymättä tyhmiä kysymyksiä. Asiakaspalvelija ei ole mikään asiakkaan kaveri vaan asiakaspalvelija. Jos halutaan suomessa olla niin suomea puhutaan turkkilaisten työkavareiden kanssa eikä asiakkaitten kanssa. Suomi ensin ja suomi nousuun!
Mitä sille asiakkaalle sitten tulee puhua ellei suomea? Millainen tyhmä kysymys sinulta on ksyytty?
mies51v
En nyt ruve avautumaan tai menemään koston kierteeseen. Olen rukoillut tyhmien kysymysten puolesta että nämä pizzeria työntekijät saisivat puhua suomea pääsääntöisesti kuin kohtaamme uudestaan. :) ja kaikille muillekkin.
Mielipiteensä kullakin, en ala solvaamaan kuten alanuolittelijat saa tälläistä mielikuvaa.
Mielikuva on heikompi kuin järjen käyttö. Järjen käytössä täytyy olla voimaa liikkeissä. Mielikuvituksella pitää olla mätä mieli alanuolittaakseen tälläistä rasismia.
Mielikuvituksella pitää olla "voimakkaita" mielen käyttäjiä.
Miksi suomessa ei saa olla voimakkaita järjen käyttäjiä?
Taidan ottaa nyt yhden jumalan aivoruoan pettureiden estämiseksi.
On siitä vuosia aikaa. En nykyisin käy paljonkaan ulkona syömässä, kun opettelin laittamaan ruokaa itse, tietää suunnilleen mitä syö ja miten puhtain käsin valmistettu.
Eihän pizzassa sinänsä mitää vikaa ole, normaali ateria, jossa hiilareita, proteiinia jne. Määrät ja pizzojen koot vain ovat tehneet niistä turhan energiarikkaita. Kun pizzat kehitettiin aikoinaan, annoskokko oli 1 slice, siis siivu tai viipale, ei kokonainen pizza.
Suomi on mätä koska 70-luvulla pilattiin pellot tahallaan jotta durum jauhoja ei olisi suomessa. Vain keskusta ajaa tämän asian neutralisoimiseksi.
Kaikki muukin sitten suomen politiikassa on blaa...blaa...blaa...
4.1. söin pizzan ravintolassa. Vähän noloa, siellä olisi ollut pihvejä ja vaikka mitä tarjolla, mutta teki mieli pizzaa.
Tilasin ensimmäistä kertaa elämässäni pizzan kaksi viikkoa sitten. Olen 31-vuotias. Eli en usein.
Siitä on varmaan joku 15 vuotta.
Useimmiten teen pizzat itse, on nuo pakastealtaankin lätyt aika arvokkaita.
Muutama viikko sitten sunnuntaina tilattiin miehen kanssa pizzat. Aika harvoin tulee pizzaa syötyä, jos syödään ulkona tai tilataan kotiin ruokaa niin jotain muuta
Kaksi viikkoa sitten Kotipizzan kotsone.
Joulukuun alussa. Ulkomailla. Suomessa viimeksi ehkä kesällä landella, mutta en ole ihan varma tuliko ostettua pizzaa paikallisesta, siellä ainakin kävin joten varmaakin otin pizzan ja pari tuoppia. Mutta ainakin keväällä kävin capperissa helsingissä pizzalla. Mikähän tämänkin kyselyn tarkoitus on.
3-4 vuotta sitten.
Pitää tehdä itse kun ei Oulusta saa kunnon lättyjä.
Teen parin kk välein.
Tulisikohan syötyä vuodessa 5-10 pizzaa, edellisetä lienee pari kuukautta kulunut.
Jos kaydaan ulkona syomassa, ei todellakaan kayda pizzeriassa.
Tulevana lauantaina tosin paastaan lahelle, mennaan yhteen lounaspaikkaan syomaan perinteiset Flammkuchenit (mennaan kavaisemaan Saksassa siis).
Yleensa mies tekee meilla pizzan itse, tulee paljon parempaa kuin pizzeriassa. Samasta syysta ei myoskaan haeta/tilata pizzoja juuri koskaan.