Onko outoa jos lähtee yksin hengailemaan nightklubille?
Kommentit (25)
Ei, ei pitäisi. Baarit eivät ole epäterveellisiä paikkoja, se miten käyttäydyt baarissa tekee siitä epäterveellisen ja minun käyttäytymiselläni baarissa ei ole suomessa arvoa joten en käy baarissa.
Käyttäydyn terveellisesti aina baarissa mutta feminismi ei.
No et sä siellä kauan ainakaan yksin saa olla. Itse joskus kokeilin käydä selvin päin yksinään pelkästään tanssimisen takia, mutta kävi aika pian niin ärsyttäväksi, että laitoin sittemmin vaan himassa musat soimaan kun tanssitutti.
Mutta en mä siinä sinänsä mitään outoa näe, et sä sieltä silmiin pistä muiden joukosta.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään. Paljon mukavampi niin on tutustua uusiin ihmisiin. Sellaiset jotka hengaa vaan omassa kaveriporukassaan voisivat olla ihan vaan kotibileissä.
Ei nyt mitään negaa tähän ketjuun.
Ketkä oikein apinat ajavat tätä uutta outoa "normaalia" sokeasti eteenpäin suomessa?
YG - Go Loko kirjoitti:
YG - Go loko.
Black Sabbath, Heaven and Hell, pidän Elämälle vankina kyseisen laulun, sen mukana tulevat kaikki mitä nyt tiedän, Go Loko t ja muut.
t. Ba-lintu
Riippuu miten siellä hengailee. Kuolaatko toisia creepysti tuopin takana väijyen?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten siellä hengailee. Kuolaatko toisia creepysti tuopin takana väijyen?
Creepysti? Ei toki. Egyptiläisessä tuonpuoleisessa (kin) on otuksia, ja olemassa olevia jotka voivat olla vähän ikävän näköisiä? Vaikka veitsi kädessä, mutta he ovat vain ja juuri Jumalien ystäviä. Osa Jumaluutta. Itse Elämän elämän antajan, kuin "auringon",ensimmäisen auringon ystäviä. Jotta itseään purevasta, elämän vihollisesta (siitä tietystä käärmeeestä) ei jää mitään jäljelle.
Auringon,elämän antajan vihollisesta.
t. Ba-lintu
Minä käyn tanssimassa yksin, koska haluan vain tanssia enkä olla sosiaalinen. Iskuyritykset välillä häiritsee, mutta ei liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä oikein apinat ajavat tätä uutta outoa "normaalia" sokeasti eteenpäin suomessa?
Eli mitä? Väitätkö että somettaminen kotona ja ruikuttaminen nirsoista naisista tms. on jotenkin normaalia? Sensijaan todella on normaalia, että jos ollaan seuraa vailla, mennään ihmisten sekaan etsimään sitä.
Vierailija kirjoitti:
On outoa kirjoittaa "nightklubi".
Niin onkin, mutta aloittaja ei kirjoittanut niin. Hän kirjoitti nightklub+taivutuspääte, joka on kieliopin mukaan oikein, joskin oikeakielisempää olisi käyttää sanaa yökerho.
Vaikka ei nuo räkälät mitään oikeita yökerhoja ole. Ne ovat räkälöitä, joissa on biljardi, bändi ja karaoke.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minuusta ihan virkistävää. Mä lähen täst pokailee baarist sitä bubiruusua tai sääälittävää yh ta. Minsta aika synkkää aina käyttää näitä kuluneita kliseitä ja mielikuvia. Ihminen voi omalla toiminnallaan niin paljon vaikuttaa asioihin, ei niiden tulisi koiranleukaisten kangistuneiden tynkä kaatopaikkavirsien metkuisssa elää, tai saavat elää omaa elämäänsä mutta ei siihen kannata tuuditttautua kuten monilla on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onkin, mutta aloittaja ei kirjoittanut niin. Hän kirjoitti nightklub+taivutuspääte, joka on kieliopin mukaan oikein, joskin oikeakielisempää olisi käyttää sanaa yökerho.
Vaikka ei nuo räkälät mitään oikeita yökerhoja ole. Ne ovat räkälöitä, joissa on biljardi, bändi ja karaoke.
Minkä kielen kieliopin mukaan se on oikein?
No, jos minulta kysyt, niin on outoa. Mutta ei silleen, että jos siellä on joku toinen yksin. En siitä ole moksiskaan mutta itse en mene, ei vaan ole minun juttu. Minulla jotenkin tulee todella paha mieli, kun olen siellä yhdessä hauskaa pitävien seurassa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli nauroin tälle :D mut joo, ei mitään outoa. Menisin itsekin ellen olisi niin ujo. Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin ja kavereita mulla ei oikein ole.
N26
On ok, jos ei ole seuraa. Ikäiseni nelikymppiset naiset ovat ärsyttäviä yökerhokavereita, kun ainoa tarkoitus on etsiä elämänsä mies, ja hauskanpito (juominen) unohtuu. Kaikkia miehiä kytätään silmät kiiluen. Joskus on mukava vain olla hirveässä humalassa, katsoa ihmisiä ja nauttia tunnelmasta. Yleensä yksin tämä onnistuu parhaiten.
No ei tietenkään. Paljon mukavampi niin on tutustua uusiin ihmisiin. Sellaiset jotka hengaa vaan omassa kaveriporukassaan voisivat olla ihan vaan kotibileissä.