Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK:sa insinöörit+sairaanhoitajat samalla kampuksella

Vierailija
29.01.2020 |

Toisaalla oli juttua, että samalla kampuksella on lähes poikkeuksetta inssikoulutus ja sairaanhoitajat. Onko tämä itseasiasta tarkoituksella tehty? Joskus ennen oli terveydenalan oppilaitokset ja teknilliset opistot erikseen. Nykyään melkein poikkeuksetta nämä on samassa. Sosiaalipolitiikka, jotta miesvaltaisten alojen opiskelijat kohtaisivat naisvaltaisten alojen opiskelijoita ja saataisiin lisää vauvoja maksamaan valtion menot tulevaisuudessa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny ihan samaa. Kiva järjestely mun mielestä.

Vierailija
2/8 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on harrastettu aika pitkään, ks. Lappeenrannan tekn. yliopisto ja kauppis saman katon alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sielläkin inssit sitten huutelevat hoitajille, että nännännää tullaan tienaamaan teitä paljon enemmän ja meidän työmme on paljon tärkeämpää ja vaativampaa, kuin teidän...

Vierailija
4/8 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllähän se on niin että poika- tyttökoulut pitäisi ottaa käyttöön. 

Onhan se aika jumalatonta menoa että nuoret naiset ja miehet hallitsemattomasti hormonien vallassa ovat keskenään, siitä ei seuraa kuin syntiä.

Vierailija
5/8 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että on noin. Kun itse opiskelin terveydenhuoltoalaa vuonna kivi & käpy, meillä ei ollut noin, mutta sne sijaan paikallisessa yökerhossa oli aina torstaisin opiskelijabileitä hoitsuille & insinööreille erityisesti. Siellä niitä pareja syntyi kovasti ja itsekin mieheni löysin sieltä.

Vierailija
6/8 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota on harrastettu aika pitkään, ks. Lappeenrannan tekn. yliopisto ja kauppis saman katon alla.

Lut on kuuluisa siitä, että naisia ei liiemmin ole. Koko lipastossa on varmaan 90% miehiä. Pietariin ei onneksi ole pitkä matka. Sieltä löytyy vaikka kuinka kauniita naisia. https://www.lappeenrannanuutiset.fi/artikkeli/340697-yliopiston-miesopi…

Vierailija
7/8 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja tarvitsee insinööripuolison elääkseen. Siksi.

Vierailija
8/8 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava palkkaero kirjoitti:

Sairaanhoitaja tarvitsee insinööripuolison elääkseen. Siksi.

Mä en jaksa enää hetkeäkään tätä ruikutusta. Sairaanhoitajien palkka on +-3000e. He eivät ole mitään köyhiä eikä amk-inssit ole mitään rikkaita. Monet sh:t etsii itselleen lääkärin tai vastaavan puolison.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan