Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistaan siistimpi mies..

Viisaatkivekset heiluu
29.01.2020 |

Aina annetaan ymmärtää että naiset ovat kodinhengettäriä joiden luomassa ja ylläpitämässä ympäristössä miehet sotkevat, piereskelevät, elelevät muutenkin kuin tunkeilijat, vaikka omien kokemusteni mukaan tilanne on toisinpäin.

Miksi ainakin minun kanssa eläneet naiset eivät siivoa? Esimerkiksi vessan siivoamisen olen hoitanut yksin jo viisi vuotta koska "hän ei koskaan kerkeä siivota sitä kun olen jo hoitanut asian". Testasin kerran, kuukauden jälkeen alkoi epäilyttämään ettei se ole oikea syy.

Kaikki vieraat ajattelee kehaisee vaimoani järjestelmällisyydestään ja siisteydestään vaikka oikeasti sitä ylläpidän minä, melkein kaksi metrinen 112 kiloinen rakennusallalla työskentelevä miehen roikale.

Tänäänkin siivosin vapaapäivänäni koko huushollin, jonka jälkeen istuin tyytyväisenä sohvalla puhtaassa asunnossamme. Jotenkin helpompi hengittää kun tietää elinympäristönsä olevan siisti.

Niille miehille tiedoksi joille kotitöistä valitetaan; vaikka tekisitte kaikki kotityöt, valituksen aiheet siirtyy, ne ei vähene. Nauttikaa paskakärpäset, itse en pysty.

Miehenä tilanteen ollessa toisinpäin en nalkuta, vaan ajattelen eläväni paskaperseisen anoppini kasvatusmetodien jälkipyykissä, tämä ei ole oikeastaan rakkaan vaimoni syytä.

Nainen on vaikea otus.

Tuli ikävä vaimoa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi