Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen heterosuhteessa elävä piilo-bi

Vierailija
28.01.2020 |

Yritän olla ajattematta muita naisia mutta pelkään että jos se ottaakin vallan. Tämä ei ole provo. Ihastun helposti naisiin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies?

Vierailija
2/19 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös bi pysty olemaan heterosuhteessa ihan normisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö sitten olemaan suhteessa naisen kanssa miettimättä miehiä?

Vierailija
4/19 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen siis. Ap

Vierailija
5/19 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö sitten olemaan suhteessa naisen kanssa miettimättä miehiä?

En tiedä kun en ole ollut ikinä parisuhteessa naisen kanssa :) tyydyn vain haaveiluun. ap

Vierailija
6/19 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se "ottaisi vallan"? Minä olen heterosuhteessa oleva bi-nainen enkä ainakaan koe asiaa ongelmaksi.

Vierailija
7/19 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh voisin sano etten aina ole ollut kovin onnellinen nykyisessä suhteessani ja mahdollinen ero ja sen jälkeinen elämä mietityttää. En halua siis parisuhteeseen naisen kanssa tämän jälkeen. Silti ajatuksia kuitenkin on ja olen niin sekaisin tunteissani... en ole sinut asian kanssa siis :) Ap

Vierailija
8/19 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se "ottaisi vallan"? Minä olen heterosuhteessa oleva bi-nainen enkä ainakaan koe asiaa ongelmaksi.

Sama täällä. Ei sulla ap ole ongelmaa bi-seksuaalisuudessa vaan siinä, ettet kykene kahden ihmisen väliseen parisuhteeseen.

Vierailija
9/19 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh voisin sano etten aina ole ollut kovin onnellinen nykyisessä suhteessani ja mahdollinen ero ja sen jälkeinen elämä mietityttää. En halua siis parisuhteeseen naisen kanssa tämän jälkeen. Silti ajatuksia kuitenkin on ja olen niin sekaisin tunteissani... en ole sinut asian kanssa siis :) Ap

Puhu jollekulle, vaikka seksuaaliterapeutille. Jos saat tunteesi ja ajatuksesi parempaan järjestykseen, seuraava suhteesi on varmasti onnellisempi, oli se miehen taikka naisen kanssa.

Vierailija
10/19 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä ole suhteessa, jos se ei ole hyvä suhde. Mieti sitten itseäsi ja omaa seksuaalisuuttasi ihan rauhassa.

Vierailija
11/19 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ei sulla ap ole ongelmaa bi-seksuaalisuudessa vaan siinä, ettet kykene kahden ihmisen väliseen parisuhteeseen.

Voi olla. Olen kyllä luonteeltani yksinäinen susi mutta minulla on tunteita samanlaisia tunteita miehiin sekä naisiin. Naisten kanssa se on vain isompi ongelma. Ap

Vierailija
12/19 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on toinen heterosuhteessa oleva, "korkkaamaton bi".

Olen siis aina ollut suhteissa miehiin, en kyllä tietoisella tarkoituksella. Miesten kanssa vain suhteen aloittaminen on helppoa ja selkeää, koska heterosuhteet ovat kuitenkin normi tässä yhteiskunnassa. Ja ilmeisesti olen sen verran kuumaa kamaa miesten silmissä, niin aloitteita minun ei ole tarvinnut juuri tehdä. Tässä siis ollaan, kimpassa olen kikuliolennon kanssa, vaikka asianlaita voisi olla aivan toisin. 

En tiedä. Jos tästä yrittäisin naisiin lähteä, niin enemmän sitä laittaisi alttiimmaksi. Vaikka kyllä ihan ihmisiä me kaikki olemme. 

Vierailija
13/19 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko jo yleisesti sopia, että meillä kaikilla on jonkunlainen seksuaalisuus? Sitä ei tarvitse vatkuttaajoka paikassa.

Ei kiinnosta.

Vierailija
14/19 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mitenkään pysty tajuamaan, mitä ap oikein ajattelee. Miten ihmeessä se biseksuaalisuus liittyy mihinkään? Vaikka olisit hetero, niin maailmassa olisi oman kumppanisi lisäksi yli 3 miljardia "sopivaa" vaihtoehtoa. Ei sen määrän tuplaaminen juurikaan vaikuta mihinkään. Jos et halua olla parisuhteessa, niin älä ole. Jos olet mieluummin monenvälisessä suhteessa (ns. poly), niin ole. Mutta ei sinun hetero-, homo- tai biseksuaalisuutesi liity suhdemallin valintaan millään tavalla.

Vierailija
15/19 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia ilmeisesti kaksi:

– ap haluaa erota, muttei ole vielä tehnyt päätöstä

– naiset kiinnostavat, mutta asia pelottaa.

Kukaan muu ei tee ratkaisuja puolestasi. Kukaan ei tiedä, olisitko onnellisempi naisen kanssa. Kukaan ei pakota suhteeseen naisen tai miehen kanssa. Kukaan ei anna lupaa eikä kiellä. Mieti nyt rauhassa.

Vierailija
16/19 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on huono suhde, ei mikään piilossa oleva biseksuaalisuus. 

Minä ollessani avioliiton rippeiden äärellä, huono suhde jota yritin perheen koossa pitämiseksi pitää yllä aika kauan, tein siis kaikkeni ettei ero tulisi. Mutta eipä auttanut. Niin jossain vaiheessa alkoi kiinnostaa muut miehet ihan urakalla. Ja yllätys yllätys, myös naiset. Vaikka olen kyllä ihan hetero. Erosin ja vietinkin sitten aika villiä elämää jonkun aikaa. Naisten kanssa en edennyt pussailua pidemmälle. Mutta sitten tuli hän, elämäni rakkaus. Jonka jälkeen ei ole kiinnostanut kukaan muu. Ja tätä on nyt kestänyt 8 vuotta. Vakaa, turvallinen, luotettava ja rakastava ihminen. 

Vierailija
17/19 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat menevät omalla painollaan ja myös tapahtuvat sitten, kun on niiden aika.

Suurin ongelma meillä kaikilla ihmisillä on se, miten paljon kuuntelemme itseämme ja uskallamme tehdä sitä minkä hyväksi kokee.  Joten jos olet bi, niin ole iloinen siitä miten paljon enemmän se antaa mahdollisuuksia löytää elämänsä rakkaus/rakkauksia kuin nököttää heterona yhden ukon/akan kanssa vuosista toisiin niin kuin suurin osa ihmisistä. 

Minä en lähtisi analysoimaan ja spekuloimaan sinua, vaan kehoittaisin elämään elämääsi rehellisesti ja aidosti. Ehkä uusi ihminen tulee vastaasi joskus ja joku päivä  miehenä tai naisena, mutta elä silti tätä hetkeä.

Ihastumiset ovat parisuhteissa aina sallittuna. Minun mielestä. Nehän vain piristävät arkea. Turha moralisointi asiasta on aina oire siitä, ettei ole mitään muuta tekemistä elämässään.

Vierailija
18/19 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minä olen symbioosisuhteessa elävä mikro-bi.

Vierailija
19/19 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille positiivisista viesteistä. En ole siis mikään outo friikki (kun elämme heterosuhteita ihannoivassa maailmassa edelleen). Eli voi sen verran paljastaa että minulla oli lapsena vähän 'traumaattinen' kokemus erään tytön kanssa jota työstän tänäkin päivänä. Siksi suhteeni bi-seksuaalisuuteen on hyvinkin ristiriitainen ja on lujasti kaapissa piilossa. Toivottavasti en ole nyt aiheuttanut liikaa hämmentymistä avautumikseni suhteen. Voi olla että pystyn rakentamaan mieheni kanssa paremmaksi meidän suhteen, olemme keskustelleet ongelmakohdista ja toivon mukaan pystymme sovussa jatkamaan. Päivä kerrallaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi