Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihuus ahdistaa

28.01.2020 |

Olen nuoren naisen alku 17v ja minua ahdistaa äärettömästi laihuuteni. Olen noin 168cm pitkä ja painan noin 57-58 kg. Aloitin syksyllä käymään säännöllisesti salilla 3krt vk ja siinä ohella kävin potkunyrkkeily treeneissä 2krt vk. Nyt kun vuosi vaihtui otin taukoo potkunyrkkeilystä sillä tuli ahdinko että lahtuisin. Olen syksystä lihonut nyt noin 2kg. Syön yleensä hyvin pyrin aina täyttämään lautaseni aivan täyteen ja syön yleensä itseni ähkyyn. On melkee koko ajan pakko syödä pelkään näläntunnetta ja se saa minut tuntemaan erittäin heikoksi ja luurangoksi. Kuitenkin kotona on hieman huono rahatilanne niin ruokaa ei ole minun tarpeilleni tarpeeksi niin sekin ahdistaa.
Aina kun olin käynyt salilla sen jälkeen on erittäin vahva tunne ja kun katson peiliin näytän mielestäni hyvältä ja olen tyytyväinen itseeni. Mutta jos olen ollut kipeä ja skipannut salin nii on kauhee ahdistus ja haluisin vaan vahingoittaa itseäni. Vertaan jatkuvasti omaa laihuuttani muihin laihoihin ihmisiin. Jos nään hoikemman kuin minä niin tulee jotenki hyvä fiilis en tiiä...
Mun tavoite paino olis 65kg ja haluan näyttää suht lihaksikkaalta.
Entiiä oonko ainoo joka ajattelee näin.. tarvisin ehkäpä hieman vertaistukea ja neuvoa miten pääsisin tästä laihuuden kammosta eroon. Ja ainiin tarkkailem mun painoo aika usein ja tulee huono fiilis jos oon jopa 300g laihtunut... luoja mitä tekisin. Tää oli erittöin sekava teksti sori siitä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi