Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksittäistapaus (Yle Areena) - oletko katsonut?

Vierailija
27.01.2020 |

Mielipiteitä näistä lyhytelokuvista?

https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/30-1774

Olen katsonut vasta yhden jakson, nimeltä Pysäkki. Oli niin ahdistava, että en (ainakaan vielä) ole katsonut enempää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jakso teki tehtävänsä, jonka tekijät oli itselleen asettaneet. Valtavan hyvä sarja, huolella tehtyjä, hyviä näyttelijöistä ja todellakin ajatuksia herättävä. Ei jätä kylmäksi!

Vierailija
2/7 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella osaava kuvaus siitä millaisia inhottavia arkipäivän kokemuksia usealla naisella on. Etenkin toi Pysäkki oli itelle hyvin tutunoloinen: eka vastailen ihan vaan ystävällisyyttäni, vaikka en haluaisikaan puhua kenellekään, mutta en halua nolata "ihan hyviä tyyppejä". Sitten kun sanookin vähän kovemmin/suoremmin, että ei kiinnosta, niin alkaakin se nolaus, haukkuminen ja nöyryytys. Ihmiset vaan kattelee eikä kukaan tee mitään. Inhottavaa kuinka moni mies ei ymmärrä sanaa ei eikä etenkään kunnioita naisen itsemääräämisoikeutta ja kieltäytymistä.

Toisaalta todella inhottavia katsoa, mutta erittäin hyvin tehtyjä ja ihan todentuntuisia tilanteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi jestas kuinka ahdistava pätkä tuo pysäkki.

Vierailija
4/7 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäkki oli inhottava, mutta vielä ahdistavampi mun mielestä oli Buduaar, hyi. Tuli mieleen nuoruusvuodet ja ne limaset itsepintaiset äijät.

Vierailija
5/7 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken kaikki, oli kyllä inhottavia ja sellaisina hyviä. 

Vierailija
6/7 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten toivoin, että se työpaikkahaastattelijan avustaja olisi sanonut jotain. 

Vierailija
7/7 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo juhlatunnelma on juuri se mitä pelkään. Eräs harrastuskaverini oli kiinnostunut minusta enkä tajunnut asiaa. Satuin sitten törmäämään tuohon tyyppiin töissä ja uteli että koska vuoroni loppuu. Kerroin heti kättelyssä että en halua mitään mutta rupesi kourimaan ja veti itseensä kiinni. Sanoin taas ei mutta jatkoi kunnes onnistuin vetämään itseni irti. Myöhemmin on kertoillut että minä olen juossut perässä ja hän on uhri.

En uskaltanut kertoa tästä omalla naamallani. Harrastuspaikassa olemme tosi tiivis porukka mutta en ole iljennyt kertoa siellä koska pelkään että minut tuomitaan ja ajetaan pois. Enhän voi edes todistaa asiaa mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan