Peppureikä kutissut jo yli 30 vuotta
Peppureikäni on kutissut jo yli 30 vuotta. Välillä enemmän välillä vähemmän. Varsinkin öisin herään siihen että sitä syhyttää. Onko muilla samaa ongelmaa ja miten olette päässeet siitä eroon. Olen rasvannut sitä erilaisilla rasvoilla mutta mikään ei auta. Välillä peppu on niin kipeä että on tuskaa käydä pikkukakkosella. Peräpukamia nää ei kait ole. Nimimerkillä jo parikymppisenä alkanut ongelma.
Kommentit (36)
Hei, olen mies enkä kaipaa mitään sisääni. Toivoo alkuperäisen viestin kirjoittaja.
Vaihda keltainen vessapaperi valkoiseen.
Vaikka luulisi valkoisessa olevan enemmän jotain ärsyttävää, niin ei ole. Keltaisesta alkaa kutista aina.
Jos toi asia on jo reilassa, en osaa auttaa.
Keliakia tai yliherkkyys viljoille. Kokeile vähentää kuukaudeksi viljoja, tai lopettaa. Kihomadot nousee myös peräreiän alueelle öisin jos niitä on. Apteekista reseptivapaa kuuri.
Etkö ole vieläkään sitä kuppaa hoitanut pois?
Mitä jos pesisit sen kakkapyllysi joskus.
Ei sitä reikää voi kutittaa vaan sen ympäristöä.
Mitä ovat kihomadot? Ovatko ne vaarallisia? Tartuuko?
Voisin tulle haisteleen sun periksen ympäristöö.
Mulla sama ongelma, paitsi ei 30 vuotta. Oon 26v ja peppureikä kutissut 3 vuotta ja vuotaa kosteutta, kakkaa ja limaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on kiihotusmatoja, tekee gutaa kun kutittaa orkkuun asti.
Oleko kokeillu pyytää että josko pappi esirukoilisi kirkossa sunnuntaina kutinaasi pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus please.
On olemassa vain kahdenlaisia ihmisiä; niitä joilla on peräpukamat ja niitä joille tulee peräpukamat. Käytä bideetä aina kun voit.
-Peräpukamat 6v lähtien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus please.
No niinhän mä just vastasinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ongelma, paitsi ei 30 vuotta. Oon 26v ja peppureikä kutissut 3 vuotta ja vuotaa kosteutta, kakkaa ja limaa.
Pukamat oireilee ainakin tuolla tavoin.
Itsellä oli sama ongelma vuosikausia kauan sitten.Pesin, kuivasin hyvin ja kokeilin lähes kaikki mahdolliset rasvat.Mistään ei ollut apua. Mutta sitten vihdoin kokeilin hydrokortisoni-voidetta.Ja se auttoi heti.Muutaman kerran jälkeen lopetin.Nyt vain joskus, ehkä pari kertaa vuodessa saattaa tulla pientä kutinaa ja aloitan voiteen käytön aina heti. Ja siihen kutina myös jää.Olin lukenut, ettei kortisoni-voidetta pitäisi käyttää limakalvoille eikä rikkonaiselle iholle. Mutta se kutina oli niin hirveää ja haittasi elämää, joten otin riskin.Enkä ole katunut.En myöskään ole käyttänyt voidetta koskaan pitempiä aikoja.En ole myöskään käyttänyt muuten mitään kortisoni-valmisteita enkä muutenkaan mitään lääkkeitä. Paitsi särkylääkkeitä harvoin.
Ihan outo juttu. Olisiko henkistä, kannattaisiko tilata aika psykiatrille?