Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein koet unihalvauksen

Vierailija
27.01.2020 |

ja kuinka pelottavia ne on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin on zemmosia kirjoitettu tähän madrixiin.

Sitten kun on niin niitä tuleekin liukuhihnalta ja painajaisia jne. vaikka ei olisi vaikka 3-5 vuoteen tullut kumpiakaan.

Zincggis.

Siitä tämän matrixin tunnistaakin, kaikki on niin itsestään selvää ja ennakoitavaa ..

suunniteltua.

Vierailija
2/13 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastoinkäymisetkin tulevat ryppäissä, jotta niillä saisi mahdollisimman paljon vahinkoa aikaan.

Ensin esim. juuri sama, ei vuosiin mitään .. sitten kaikki putkeen ..

Zinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran oon kokenut, ihan hirveen kamala kokemus. Onneksi viimeisimmästä on jo pitkä aika, eikä toivottavasti enää koskaan tulisi.

Vierailija
4/13 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen kokenut ja toivottavasti en koe enää ikinä kyseistä tapahtumaa.

Vierailija
5/13 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saan niitä vain, jos nukun päiväunet tai muuten sekoitan unirytmin, ja sitten myös jos olen juonut runsaasti alkoholia edellisenä päivänä.

Alussa niitä tuli ilman syytä ja suhteellisen usein ja se oli ihan kauheaa. Mutta koska niitä tuli niin usein, niin opin tunnistamaan ne jo unihalvauksen aikana ja opin keinoja miten päästä niistä nopeammin pois (tai ainakin saan ne nykyään tuntumaan lyhytkestoisemmilta). Joskus saan ne loppumaan niin pian, että en edes ole aamulla enää varma oliko minulla oikea unihalvaus vai näinkö unta unihalvauksesta.

Vierailija
6/13 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä onneksi ollut. Olisin kiinnostunut kuulemaan mitä olette kokeneet halvauksen aikana. Näkyjä, ääniä?

Vierailija
7/13 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin parin kuukauden välein tulee koettua unihalvaus. Pahan hengen läsnäolon aistiminen ja kyvyttömyys liikkua muuta kuin silmiä. Toisinaan unihalvauksesta herätessä näkyy hetken aikaan liikkuvia hahmoja noin sekunnin ajan. Myös kehon värinää ilmenee, joka voimistuu tilan jatkuessa, sekä painon tunnetta rinnanpäällä. Murrosikäisestä asti kokenur näitä tiloja, ja aluksi koin asian erittäin pelottavana, enkä puhunut siitä. Iän myötä oppinut sietämään tilaa, ja jopa nauttimaan siitä liittyen pitkälti antautumisesta tilalle ja voimakkaista kehollisista värinöistä . Parilla tutulla ollut samanlaisia kokemuksia.

Vierailija
8/13 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä onneksi ollut. Olisin kiinnostunut kuulemaan mitä olette kokeneet halvauksen aikana. Näkyjä, ääniä?

Alkuaikoina oli yleensä tunne siitä, että jokin pahantahtoinen eläin/hahmo istuu rinnan päälle ja koko muu keho on veltto. Nykyään joskus koen jonkun hahmon läsnäolon tai esimerkiksi olen kuulevinani koputusta/kolinaa ovelta, mutta keho ei liiku, jolloin tajuan olevani unihalvauksessa. Yhdessä vaiheessa oli myös hengitysvaikeuden tunnetta, mutta onneksi niitä ei nykyään enää juuri koskaan ole, koska se on niin todentuntuista, että tuntuu inhottavalta. Opettelin oikeastaan siitä pois siten, että aloin hyperventiloimaan tahallani, jolloin unihalvaus tuntui päättyvän nopeammin.

Vierailija
9/13 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En riittävän usein ☹️

Vierailija
10/13 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lukenut taas lääkärikirjasta unihalvauksesta ja miettinyt, että:tästäpä saa taas hienon jutun johonkin instapäivitykseensä

Vierailija
11/13 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan noita tuli pari-kolme vuodessa. Nykyään ei enää.

Kun unihalvaus iskee, riittää kun ajattelet yhtä sanaa: ”Jeesus” -> unihalvaus loppuu heti. Se muuten paljastaa myös mikä niiden alkuperä on.

Kokeile.

Vierailija
12/13 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen kokenut. Onhan ne pelottavia, mutta niin ovat painajaisetkin.