Suosittele lämmintä matkakohdetta.
Haussa matka aikuisille marras-maaliskuun välissä. Haussa paikka jossa lämpötilat 26-32, lämmin meri ja lämpimät yöt. Kauniista ympäristöstä ja rannoista plussaa. Suora tai yhden vaihdon lento. Ei thaimaa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Näistä ehdotuksista Mauritius voisi kiinnostaa. Onko kokemuksia Karibian saarista?
Jamaika on mielestäni ihan kiva. Kuubasta olen kuullut hyvää, mutten ole itse käynyt vielä.
Karibian risteilyä ehdottaisin, näkee samalla useamman valtion ja saaren, päivä ollaan aina maissa. Laivalla ihanat ruuat, viihdettä ja vaikka mitä. Ihana illoin katsella tähtiä avioton parvekkeella lämpimässä/kuumassa Karibian yössä. Singapore myös ihana, lämmintä, paljon nähtävää, upea luonto, ihana Sentosan saari ym. Pikkasen kuitenkin turhan kuuma ja kostea ja meidän makuun liikaa väkeä. Silti menisin toiste.
Vierailija kirjoitti:
Jos karibia kiinnostelee, niin karibian risteily! Aivan huippua!
No ei oikein sovi AP:n kuvaukseen.
Sitä paitsi, olen kerran ollut 10 pv:n Karibian risteilyllä, ja oli kyllä sellainen kokemus ettei ole mikään kiire takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Costa Rica
Päivälämpötila oikeastaan aina siinä 30C:n molemmin puolin.
On jopa kaksi merta mistä valita, Tyynimeri ja Meksikonlahti.
Juuri nuo kuukaudet ovat parasta sesonkia, koska sadekausi on ohi. Tosin Meksikonlahden puolella sataa ympäri vuoden melkoisesti.
Luonto on uskomattoman hieno, paljon nähtävää ja tehtävää, ja monet kaupungitkin mielenkiintoisia.
Latinalaisen American yksi turvallisimmista maista, lähes Chilen luokkaa.
Suoria lentoja ei Suomesta ole, mutta ainakin Lontoon, Pariisin, Madridin ja Amsterdamin kautta vaihtamalla pääsee helposti. Myös USA:n kautta, mutta sitten joutuu siellä käymään passintarkastuksen läpi, joka on aina vähän ongelma.
Vämi-Amerikkaa.
Sorry? "Vämi-Amerikkaa"? Oliko sulla joku pointtikin...?
Uudessa etelä-walesissa Australiassa on ollut mukavan kuivaa ja lämmintä!
Mites Florida? Ja vaikka se karibian puoleinen rannikko..
Mauritius siis kiinnostanut kohteena jo aiemmin ja siitä olen paljon lukenutkin. Karibian alue vaikuttaa juuri sellaiselta mitä toivon, mutta koska alue on itselle uusi kiinnostuksen kohde niin olisi mukava saada vinkkejä, mm siitä mikä saari olisi paras. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos karibia kiinnostelee, niin karibian risteily! Aivan huippua!
No ei oikein sovi AP:n kuvaukseen.
Sitä paitsi, olen kerran ollut 10 pv:n Karibian risteilyllä, ja oli kyllä sellainen kokemus ettei ole mikään kiire takaisin.
Mihin näistä kohdista ei sovi:
Haussa matka aikuisille marras-maaliskuun välissä. Haussa paikka jossa lämpötilat 26-32, lämmin meri ja lämpimät yöt. Kauniista ympäristöstä ja rannoista plussaa. Suora tai yhden vaihdon lento. Ei thaimaa
Usa tai itse lähdetään ehkä seuraavaksi Curacaolle.
Matkabudjettia ei ole lyöty lukkoon. Ehkä 2500e per naama. Siis lennoista ja majoituksista.
Mauritius on hieno ja sikäli kiva, että siellä ei ole aikaeroa, kuten esim. Karibialla. Karibialla on kosteaa ja lämmintä, upeat maisemat ja meri mutta 10 pv lomasta menin aikaeron vuoksi nukkumaan ainakin 3 pv jo klo 7 illalla, kun toiset lähtivät vasta illalliselle.
korona-rajoitukset,viisumi,suoralento,lämpötila yli25c,vaaditaanko matkavakuutus,miten kattava,onko kohde turvalinen,myös luononilmiöt-myrskyt,ja mitä matka maksaa 1.2vk-tai kauemin.monet eivät ole suomesta suoria lentoja,mutta jo euroopasta näitä löytyy 8-10t,ja mille malle kohde kuuluu-valuutta-pankkikortti-käteinen.kode hinat vaihtelee 2000-5000eur,joten sekin vaikutaa,ja kk-koska matkustaa.
Menisin maaliskuussa Miami Beachille. Ja menenkin, mutta työmatkalle.
Singapore, Arabiemiraatit. Jälkimmäinen on siitä mukava, että ilma on kuivaa vaikka on lämmintä.
Vämi-Amerikkaa.