Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ristiäislahjat

Vierailija
27.01.2020 |

Millaisia ristiäislahjoja olette viime aikoina antaneet ja lapsenne saaneet? Vauvabuumi suvussa ja lahjaideoita tarvitaan useampiakin!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tällanen. Siihen mahtuu sekä valokuvat että postikortit. Ja myöhemmin lapsi voi sitten itse katsella sitä.

https://www.bga.fi/sweet-things-100-kuvalle-koossa-10x15-cm

Vierailija
2/10 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei perheeltä tule toivetta, niin oon sujauttanut satasen kortin väliin.

Vierailija
4/10 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh satasen, melko paljon. :o varsinkin kun juhlia todennäköisesti osuu useammat samalle kuukaudelle.

Vierailija
5/10 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh satasen, melko paljon. :o varsinkin kun juhlia todennäköisesti osuu useammat samalle kuukaudelle.

Miten se halvemmaksi tulee, jos sama määrä juhlia pidemmällä aikavälillä? Ja halpaa rihkamaa on jo tarpeeksi kaikilla.

Vierailija
6/10 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paskoja ideoita

Vierailija
7/10 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se halvemmaksi tulee, jos sama määrä juhlia pidemmällä aikavälillä? Ja halpaa rihkamaa on jo tarpeeksi kaikilla.

Ei se halvemmaksi tulekaan, mutta tuntuu mun lompakossa silti vähemmän, jos kaikki ei se mene saman kuukauden kuluista. Varmasti vaikea ymmärtää, kun selvästi sulla on millä mällätä. Ja halpaa rihkamaa vältelläkseni kysyinkin ideoita muilta.

Vierailija
8/10 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se halvemmaksi tulekaan, mutta tuntuu mun lompakossa silti vähemmän, jos kaikki ei se mene saman kuukauden kuluista. Varmasti vaikea ymmärtää, kun selvästi sulla on millä mällätä. Ja halpaa rihkamaa vältelläkseni kysyinkin ideoita muilta.

Höh, opettele säästää sitten. Laitat vaikka vaasiin joka kuukausi 50 lahjarahaa. Jos jää ylimääräistä, niin voit käyttää itse.

Vierailija
9/10 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta sit kultaharkko, niitä on pikkuruisiakin.

Vierailija
10/10 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa paskoja ideoita

Keksi itse parempia.