Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavallista seksiä

Vierailija
26.01.2020 |

Olen yli 30-vuotias nainen ja ongelma on se että harrastan seksiä mieheni kanssa liian harvoin ja se että seksi on ihan tavallista. Ei siis mitään ihmeellistä, pussaillaan ja mies haluaa heti yhdyntään ja laukeaa 2 minuutin sisällä. Ei siis puhettakaan mistään esileikeistä.

Joskus tuntuu että olen vain väline jolla mies saa tyydytyksen mutta minä en. Niinä hetkinä kun emme harrasta seksiä, harrastan itsetyydytystä ja jopa se on paljon parempaa kuin itse seksitoiminnot miehen kanssa. Se on vaan niin nopeaa ja tylsää... seksivälineistä emme ole kyllä kiinnostuneet.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali reilu tapa on se, että mies hoitaa ensin naiselle orgasmin. Jotenkin.

Vierailija
2/8 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kelläkin on tavallista. Meillä tavallinen seksi tarkoittaa sitä että ensin sormetan puolisolle orkun ja hän antaa käsihoitoa minulle. Sitten pannaan pimpsaan puoliso ratsastaen, kunnes minä laukean. Minä olisin se, joka kaipaisi vaihtelua, mutta puoliso ei halua eikä jaksa muuta. Ja tätäkin suo alle kerran kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei tuollainen seksi ole ”ihan tavallista”, vaan ihan tavattoman yksipuolista. Kissa pöydälle ja kertomaan miehelle, että sinä et saa ja opettamaan ja näyttämään, millaisia otteita tarvittaisiin että sinä nautit ja saat. Ei tuohon tarvitse tyytyä, mutta se pitää pystyä sanomaan ääneen, jos halua että muutosta tapahtuu.

M50

Vierailija
4/8 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teidän seksinne ei ole normaalia vaan tylsää. Normaali seksi on monipuolista, hyvillä esileikeillä aloitettua. Ja kestää tavallisesti yli puoli tuntia jälkileikkeineen. Jälkileikki on seuraavan seksikerran esileikin esileikki. Näin sen yksi fiksu seksologi ketran määritteli. El ei heti pesulle kun penis tulee ulos, vaan....

Vierailija
5/8 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ”tavallinen” ja vähän tylsä seksi muuttui täysin parisuhdekriisin jälkeen.

Nyt seksiä on melkein joka päivä ja eilenkin 2krt. Nainen ei halua käyttää leluja jos olen mukana sillä hänen mielestä osun juuri oikeisiin kohtiin toisin kuin lelut.

Seksi parani kun alettiin välillä harrastamaan seksiä myös vain soemettamalla ja runkkaamalla loppuun asti. Samoin myös välillä molemmat antaa toiselle vuorotellen suuseksiä loppuun asti. Se tekee seksistä kiinnostavampaa kuin se että aina vain pannaan pari minuuttia.

Meillä nainen laukeaa helposti parissa minuutissa eikä kaipaa lainkaan esileikkiä. Niinpä välillä aletaan panemaan ilman esileikkiä ja seuraavalla kerralla taas pitkät käsihommat.

Vierailija
6/8 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän seksi on ihan samanlaista kuin ap:lla. Ja vielä päälle niin, että mies haluaa noin parikertaa viikossa suihinoton mutta minä en saa koskaan olla pelkkä nauttiva osapuoli vaan aina mies. Minä jään aina ilman.

N34

Vierailija
7/8 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on rakkauden ilmentymä, ei sen aikana kuulu miettiä että mitä itse kukin haluaa. Puolison hyväily ja mielihyvän tuottaminen on tärkein asia, seksi on rakkauden osoitus eikä mikään suorite.

Hyvä seksi näkyy vielä pitkään aktin jälkeen, hellyytenä, läheisyytenä, kaipuuna. Samalla se luo pohjaa seuraavalle hetkelle.

Vierailija
8/8 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on huonoa, se todennäköisesti johtuu henkisestä etäisyydestä omaan puolisoon. Jos parisuhde on kunnossa ja jos molemmat ovat seksuaalisesti halukkaita niin välillänne pitäisi olla "sähköä", vaikeuksia olla koskettelematta. Ajatusten pitäisi harhailla puolison suuntaan myös silloin kun ollaan yhdessä. Tämän pitäisi näkyä myös molemminpuolisena osallistumisena kotitöihin, haluna auttaa omaa puolisoa päivittäisissä asioissa. Haluna helpottaa toisen elämää. Haluna puolison elämään kuulumisesta.