Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Levottomat-elokuva täyttää tänään 20-vuotta - oletko nähnyt kyseisen elokuvan?

Vierailija
26.01.2020 |

Minä en ole.

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-vuotiaana halusin mennä yksin elokuviin katsomaan lähinnä k-16-elokuvia. Lähinnä siitä syystä, että sain niin tehdä. Tämänkin menin sitten katsomaan. Taisi kylläkin olla rajuin seksuaalinen sisältö, mitä olin tuohon mennessä nähnyt. Ei se sinällään järkyttänyt, lähinnä liiallisuudessaan vain ärsytti. Elokuvassa ihmetytti eniten se, miten muita hillitymmät, järkevämmät naispappi ja tämän mies olivat kuin eri porukkaa muiden kanssa ja miten noilla oli noin erilaisia ystäviä. Ihmetytti sitten se, miten tämä naispappikin lankesi päähenkilöön ja toisaalta se, miten suunnilleen kaikkien mahdollisten naisten kanssa sänkyyn päätynyt seksiaddikti päähenkilö sitten kuitenkin torjui parhaan ystävänsä vaimon. Jos tämä elokuva tehtäisiin nykyaikana olisi päähenkilö varmaankin biseksuaali ja olisi päätynyt sänkyyn myös Petteri Summasen esittämän miehen kanssa.

Ja lopultahan päähenkilö tuhosi tuon ystäväporukan välit yhden kesän aikana. Ainakin lopun perusteella eivät sitten enää olleet tekemisissä toisensa kanssa ja välit lopullisesti tuhoutuivat.

Vierailija
142/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät sitten hd-versiota tehneet televisiota varten.

Jos leffa on kuvattu SD-diginä niin ns. upscale on lähes mahdoton tehdä. Milleniumin aikoihin aika moni kuvattiin, sama ongelma koskee vaikkapa Sopranosia. SD-mössöä.

Filmille kuvattu on periaatteessa ”valmiiksi HD” joten sen pystyy ”suurentamaan” vaikka 8K:ksi.

Mitä elokuvaan tulee niin Malmivaara oli kyllä huikeassa kunnossa. On tainnut haastatteluissa puhuakin että treenaasi kuin urheilija.

Ja kyllä, tunnaribiisi on tosi hieno!

Ei niitä sd-diginä ole kumpaakaan kuvattu, vaan 35mm filmille. Sopranosin tv-esitysversiot USA:ssa oli kausilla 1-2 sd ja 3- hdtv. Levottomista on varmaankin tehty tv-esitysversio tuolloin ja suoraan sd:ksi koska tv-lähetykset oli Suomessa tuolloin sd:nä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari on Akun alter ego.

Vierailija
144/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran, kun katsoin sen niin ajattelin, että Nousiaisen hahmo oli hirveä k***pää kun kohteli Lauran hahmo niin tylysti pettäen ja torjuen. Nyt, kun katsoin sen 20 vuotta vanhempana, niin Lauran hahmo oli ärsyttävä, roikkumaan jäävä yhden illan hoito, joka ei ymmärrä torjuntaa.

Vierailija
145/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähdin sitä joukkopanokohtausta, oli niin nuoret tytöt!

Vierailija
146/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran, kun katsoin sen niin ajattelin, että Nousiaisen hahmo oli hirveä k***pää kun kohteli Lauran hahmo niin tylysti pettäen ja torjuen. Nyt, kun katsoin sen 20 vuotta vanhempana, niin Lauran hahmo oli ärsyttävä, roikkumaan jäävä yhden illan hoito, joka ei ymmärrä torjuntaa.

Just tämä! Oli kyllä ärsyttävä kiehnääjä. Ja mua ainakin suututti kun ajoi Arin pois omasta kodistaan! Mikä ihmeen lapatossu toi jätkäkin oli kun suostui tuollaiseen. Ihan mahtava ajankuva kyllä ja Turku oli niin ihana. Musiikki toimii edelleen. Vähän kökkö, mutta tykkään, tulee nuoruus mieleen vahvasti.

Vierailija
147/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että kaverini tykkäsivät siitä. Itse en niin välittänyt koko leffasta, mutta tuli se katsottua.

Vierailija
148/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämä! Oli kyllä ärsyttävä kiehnääjä. Ja mua ainakin suututti kun ajoi Arin pois omasta kodistaan! Mikä ihmeen lapatossu toi jätkäkin oli kun suostui tuollaiseen. Ihan mahtava ajankuva kyllä ja Turku oli niin ihana. Musiikki toimii edelleen. Vähän kökkö, mutta tykkään, tulee nuoruus mieleen vahvasti.

Mä ymmärrän täysin tämän näkökulman, mutta kyllä se Arikin otti lauraan yhteyttä ja oli "muuttanut mielensä". Jos toinen selvästi rakastunut ja sanoo, että haluan olla sun kanssa, niin kyllä sen toisenkin tehtävä olisi ihan yhtä selvästi sanoa, että minä en halua olla sinun kanssa, en rakasta sinua.

Minä henkilökohtaisesti ärsyynnyin myös siitä, että selvästi käytöksen puolesta Ari ei halunnut olla Lauran kanssa ja Laura roikkui, mutta kyllä pitäisi pystyä sanomaan asiat suoraan. Ei voi olettaa, että kaikki ymmärtää lukea rivien välistä, että ei kiinnosta tarpeeksi.

Omasta mielestäni molemmat yhtä syyllisiä siihen miten tilanne päättyi.

Vierailija
149/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
150/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura oli timmissä kunnossa. Nyt tuoreessa kirjassaan valittelee, ettei jaloista tule karvoja ajettua.

Vierailija
151/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura oli timmissä kunnossa. Nyt tuoreessa kirjassaan valittelee, ettei jaloista tule karvoja ajettua.

No ei ollut elokuvassakaan kaikki paikat sheivattu.

Vierailija
152/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih!

Vierailija
153/153 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Turku! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme