Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että naisilla ja homomiehillä on aika erilaiset miesmaut ulkonäkötasolla

Vierailija
26.01.2020 |

Mies, jolla olisi paljon kysyntää gaymarkkinoilla, ei välttämättä kiinnosta juurikaan naisia ja päinvastoin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia eroja?

Vierailija
2/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut saman. Joka vuosi tulee vähintään pari iskuyritystä homomiehiltä, vaikka en liiku missään gay-klubeilla. Naisilta ei ole tullut iskuyrityksiä koskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi, millaisia eroja ap tarkoittaa?

Vierailija
4/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen huomannut, ettei homomiehillä, saati naisilla, ole ryhmänä jaettua miesmakua.

Vierailija
5/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kokenut iskuyrityksiä ainoastaan homomiehiltä, mutta eihän se kerro mitään kummankaan ryhmän mausta.

Se kertoo vaan siitä, että ainoastaan nämä miehet ovat suoraan ilmaisseet kiinnostuksensa.

Vierailija
6/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuta väitetäänkin, homous useimmiten näkyy miehen olemuksessa, liikkeissä ja käytöksessä.

Vierailija
7/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homopariutuminen nopeatempoisempaa kuin heteroilla. 

Vierailija
8/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt toki missään nimessä kertoko selventäviä esimerkkejä. 

Voi v*ttu tätä palstaa taas...

Vierailija
9/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut saman. Joka vuosi tulee vähintään pari iskuyritystä homomiehiltä, vaikka en liiku missään gay-klubeilla. Naisilta ei ole tullut iskuyrityksiä koskaan

Naiset toisaalta eivät varmaan yhtä yleisesti rupea miehiä iskemään kuin päinvastoin. Tunnen naisia jotka eivät ole koskaan alkaneet iskemään ketään, vaikka miten hyvännäköinen mies olisi kyseessä. En itsekään pelkän ulkonäön perusteella ala täysin tuntemattomia miehiä romanttisesti/seksuaalisesti lähestymään.

Vierailija
10/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo vain sen, että miehet tekee enemmän aloitteita ja ne naisten aloitteet tiedetään.

Vierailija
11/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaisi, millaisia eroja ap tarkoittaa?

Naiset tykkää keskimäärin enemmän miehekkäistä kuin poikamaisista miehistä, toisin kuin homomiehet.

Naiset tykkäävät myöskin keskimäärin enemmän karkeapiirteisemmistä, suurempikokoisista, karvaisemmista ja lihaksikkaammista miehistä, kun taas homot saattavat tykätä myös lihavista tai hintelistä ja pienikokoisista miehistä.

Vierailija
12/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut pahemmin. Ainoa ero on se että naiset tykkäävät enemmän pitkätukkaisista miehistä kun homopiireissä kaikki muu kuin kalju tai siili on ehdoton turn off.

Vierailija
13/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Derp.

Sillä mistä keskiarvoiset joukot diggailevat ei ole yksilöiden kannalta käytännössä mitään väliä.

Vierailija
14/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut usein ne hyvännäköiset urokset on hetskuja (ainakin selvinpäin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi