En osaa mitään enkä pysty tuottamaan mitään arvoa kenellekään
En opi mitään, on kokeiltu. Menisin ilomielin johonkin yksinkertaiseen samaa toistoa olevaan työhön, mutta kun ei sinnekään oteta ihan ketä vaan. Olen liian persoonallinen työelämään. Vaikka yritän sen peittää, se jotenkin näkyy läpi. Suuria unelmia oli ja vanhemmat olisi halunneet yliopistoon. Nyt on sitten välit kaikkiin suuntiin poikki. Ihmisiin ei voi tutustua, koska kaikki vaatii niin että pitäisi pystyä tekemään elämässä jotain. Minuun on käytetty valtion toimesta paljon veroeuroja, enkä koskaan pysty omalla työlläni maksamaan takaisin. Olen tässä maailmassa pelkkä kulu, joka ei kiinnosta ketään. Itsemruhakin on käynyt mielessä. Mutta en hätiköi sen suhteen.
Kommentit (28)
Sun pitää alkaa ajatella itsestäsi eri tavalla niin käytöksesikin muuttuu. Et ole sen epäkelvompi kuin muutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärin kautta mielenterveyttä hoitamaan.
Eihän se tätä maailmaa pysty erilaiseksi muuttamaan.
Tuotit juuri arvoa niille jotka tuntevat nyt itsensä onnekkaiksi vertailussa.
Mitä jos kääntäisi asian niin että maailma olisikin ihmistä varten?
Not
Human
Doing
,
Being
Zinccis
Miksi määrität itsesi työn kautta?
Liian persoonallinen työelämään??? Oot sit ehkä valinnu liian tylsiä työpaikkoja. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä voi käyttää tekosyynä sille, että muut maksavat minun elossa pysymisen. Se olisi eri asia, jos sen avulla voisin vielä myöhemmin palata veronmaksajaksi, mutta nyt se näyttää aika mahdottomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä voi käyttää tekosyynä sille, että muut maksavat minun elossa pysymisen. Se olisi eri asia, jos sen avulla voisin vielä myöhemmin palata veronmaksajaksi, mutta nyt se näyttää aika mahdottomalta.
Jos tosissasi haet töitä etkä saa, ”syy” ei ole sinun.
Minäkin suosittelen lääkärin kautta mielenterveyspalveluihin hakeutumista, niin pääset noista kehää kiertävistä ajatuksista. Vaikka nyt et näe mahdollisuuksia, niitä voi hyvinkin aueta tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikänen ap on?
24
Vierailija kirjoitti:
Looser!!
Pukit!
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinun tilanne sitten on?
Työttömänä työnhakijana. Opiskelu jäi kesken, koska en vaan osannut.
Vierailija kirjoitti:
Not
Human
Doing
,
Being
Zinccis
Miksi määrität itsesi työn kautta?
Se on ainoa, jonka kautta voi lunastaa paikkansa maailmassa.
Ei pysty edes tekemään mitään piristävää, koska koen huonoa omatuntoa siitä jos hymyilen tai nauran.
Lääkärin kautta mielenterveyttä hoitamaan.