Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntyvyyden romahdus on todellakin vale

Vierailija
26.01.2020 |

Kovin tuntuu nuo lisääntymislaumat seuraavan minua kaikkialle. Tässäkään talossa ei aluksi ollut yhtään lapsiperheitä ja sain nauttia ihanasta rauhasta. Nyt parissa vuodessa puoleen kämpistä on yhtäkkiä majoittunut näitä lisääntyneitä ja saan ilokseni kuunnella kaikenlaista jyskäämistä ja jytinää kun pikku karitsat niin iloissaan kämpissä kirmailevat. Ei kyllä vaikuta ollenkaan siltä, että syntyvyys olisi vähentymään päin. Lapsia joka saamarin paikat täynnä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänäänkin kun kävin syömässä kauppakeskuksessa niin siellä blondit rattaita työntelivät maha pystyssä.

Vierailija
2/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns.heikompi aines lisääntyy vaihdilla, älykkäämmät ei. Se on valitettava fakta, jota pitää vielä peitellä ja hyssytellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns.heikompi aines lisääntyy vaihdilla, älykkäämmät ei. Se on valitettava fakta, jota pitää vielä peitellä ja hyssytellä.

Olet väärässä! Juuri koulutetut tekevät lapsia, nimenomaan useampia lapsia.

Naisjohtajilla on 3-4 lasta. Ei ole estä uralla etenemiseen.

Vierailija
4/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyys laskee ja hyvä niin.

Vierailija
5/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi ajatella asiaa muiden kuin itsensä näkökulmasta. Ei ne lapset ilkeyttään jyristä. Ne on iloisia, ilakoivat ja leikkivät, ovat vielä ihania ja viattomia eivätkä osaa ajatella pahaa kenestäkään. Älä hyvänen aika niille pienille lapsille ole vihainen!

Vierailija
6/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä! Juuri koulutetut tekevät lapsia, nimenomaan useampia lapsia.

Naisjohtajilla on 3-4 lasta. Ei ole estä uralla etenemiseen.

Tämäpä tämä. T. Naisjohtaja jolla useampi lapsi

Vierailija
7/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se muka näkyy, paitsi noissa tehtailluissa lööpeissä?

Vierailija
8/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypäs kurkkaamassa tilannetta jollain pienemmällä paikkakunnalla.

Vierailija
9/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan todellinen asia. En ole nähnyt vuosiin lapsia. Olen kyllä sokea, mutta koska minä en niitä näe, niitä ei silloin ole olemassa.

Vierailija
10/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahahaha... joopa joo. Mitäpä sitä väestörekisteriä uskomaan, kun kerran ap:sta TUNTUU siltä, että vauvoja on joka puolella....

Vierailija
11/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi ajatella asiaa muiden kuin itsensä näkökulmasta. Ei ne lapset ilkeyttään jyristä. Ne on iloisia, ilakoivat ja leikkivät, ovat vielä ihania ja viattomia eivätkä osaa ajatella pahaa kenestäkään. Älä hyvänen aika niille pienille lapsille ole vihainen!

Miten se iloisten ja ilakoivien viattomien lasten ajatteleminen muka vähentää yhtään sitä jytinän aiheuttamaa kypsymistä, voisitko selittää? Ihan sama vaikka siellä itse helinäkeiju tömistelisi, se ärsyttää.

Vierailija
12/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypäs kurkkaamassa tilannetta jollain pienemmällä paikkakunnalla.

Asun pienellä paikkakunnalla ja mukuloita on joka paikassa. ap

Vierailija
13/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä niin typerä trolli, että ansaitset viikon huonoimman trollin palkinnon. Tässä, *ojentaa*

Vierailija
14/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kokoiseen maahan sopiva määrä ihmisiä on 45 000.

Zinccis

Ei tarvitse sen jälkeen Gretankaan hikoilla, kun kulutus on niin alhaista, ettei se tunnu enää missään.

Ugh, Zinc

Vierailija
15/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä niin typerä trolli, että ansaitset viikon huonoimman trollin palkinnon. Tässä, *ojentaa*

No aivan oikeesti, missä se muka näkyy, kun aina naapurikämpät täyttyy noista lapsiporukoista? Sanokaa sellanen paikka, missä lapsia ei ole niin muutan heti sinne, sellaista paikkaa ei vaan ole ja niitä paukahtaa paikat täyteen viimeistään silloin kun minä olen sinne muuttanut.

Vierailija
16/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan oikeesti, missä se muka näkyy, kun aina naapurikämpät täyttyy noista lapsiporukoista? Sanokaa sellanen paikka, missä lapsia ei ole niin muutan heti sinne, sellaista paikkaa ei vaan ole ja niitä paukahtaa paikat täyteen viimeistään silloin kun minä olen sinne muuttanut.

Ettekö te jo usko. Olet helvetissä.

Siksi ne sinne paukahtaa, koska et niitä sinne halua. Jos haluaisit niitä, niin ei niitä sitten näy mailla eikä halmeilla. 

Zinc

Vierailija
17/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on jo vuosia. Eron jälkeen muutin kerrostaloon missä suurin osa oli vanhuksia. Mietin kuinkahan tulee valitusta kun pienet pitää ääntä? Yllätys oli kun pihalla tulivat juttelemaan että kivaa saada tännekkin lasten ääntä. Kyllä mä ymmärrän että kaikki ei tykkää lapsista. Sitä on vaikeampi tajuta että inhoaa lapsia. 

Aikuiset eri juttu kun niiltä voi vaatia toisten asukkaiden huomioon ottamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä