Lääkäreiden liian suuret palkat!!
Lääkäri saattaa saada jopa yli 8000€ kk!!!! Lähi hoitajan palkka on vain 2300€ kk! Nyt lääkäreiden palkat puolix ja hoitajien palkat ylös! Hallitus ja perussuomalaiset huom. Nyt on näytön paikka!!
Kommentit (8)
Lue lähäri lääkäriksi, niin heti palkkasi korjaantuu.
No, 8000€/kk on vielä melko maltillinen lekurin palkka.
Mulla on sisko ja sen mies lääkäreitä, heillä palkka luokkaa 12-15t€/kk.
Ja kyllä, olen kateellinen! Itse luin opettajaksi....
Vierailija kirjoitti:
Lue lähäri lääkäriksi, niin heti palkkasi korjaantuu.
Suomessa on lääkäri kartelli. Vain lääkäreiden lapset pääsee lääkikseen. Nykyään yli oppilaille on laitettu etus sija lääkiksiin.
Lähihoitajaksi pääsee parin vuoden koulutuksella eikä ole vastuussa ihmishengistä. Pidän lähihoitajan 2300 e palkkaa hyvänä tältä pohjalta.
Lääkäriksi opiskellaan 6 vuotta ja sitten vielä erikoistutaan toiset 6 vuotta. Pelastetaan ihmishenkiä. Sairaalassa erikoistuva lääkäri saa vain hieman yli 3000 euron peruspalkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajaksi pääsee parin vuoden koulutuksella eikä ole vastuussa ihmishengistä. Pidän lähihoitajan 2300 e palkkaa hyvänä tältä pohjalta.
Lääkäriksi opiskellaan 6 vuotta ja sitten vielä erikoistutaan toiset 6 vuotta. Pelastetaan ihmishenkiä. Sairaalassa erikoistuva lääkäri saa vain hieman yli 3000 euron peruspalkkaa.
3000€ kk?!! :DDDDDDDDDDD ja lehmät lentää...
Vierailija kirjoitti:
No, 8000€/kk on vielä melko maltillinen lekurin palkka.
Mulla on sisko ja sen mies lääkäreitä, heillä palkka luokkaa 12-15t€/kk.
Ja kyllä, olen kateellinen! Itse luin opettajaksi....
Rupeapa tekemään opettajana 70 tunnin työviikkoa sisältäen yötöitä. Ja unohda pitkät kesälomat. Kyllä palkka nousee sinullakin.
Kerroin kaverille paljon tienaan nykyään. Ihan ensimmäiseksi sanoi ettei heidän lääkäritkään tienaa noin paljon. Onneksi en opiskellut lääkäriksi.
VEron maksajat maksaa lääkäreiden ökypalkat. Lääkärit ajaa töhin ökyautoilla ökyrikkailta öäkytaloiltaan. Hoitajie palkat ylös!!!