Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen kiusaa?

Vierailija
26.01.2020 |

Luetellaan piirteitä. Olen huomannut, että sellainen ihminen kiusaa joka on kateellinen jostain. Kateellinen että joku tekee jotain, mitä olisi itse halunnut tehdä. Esimerkiksi tekee hienon uran, menee naimisiin, matkustaa jne.
Sellainen ihminen kiusaa, jolla on itsellään paha olla. Puhuu mahdollisimman rumasti ja alentavasti muille esim tällä palstalla, ja haluaa toisille pahan mielen. Saa itse siitä jotain kiksejä, kun lannistaa muita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tällä palstallakin kiusaa ilkeillä pikku kommenteilla.

Vierailija
2/5 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienisieluinen säälittävä ressukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kateutta on tai pyrkimystä nostaa pientä itseä jonkun kustannuksella. Saada yhteishenkeä inhoamalla yhdessä jotakin.

Vierailija
4/5 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusaaja

Vierailija
5/5 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja on sellainen, joka nauttii vallasta, mutta jonka kyvyt eivät riitä käyttämään valtaa vastuullisesti (jolloin siitä onkin paljon vaikeampi nauttia).

Satunnainen vityuilija on se, jolla omassa elämässä on liikaa stressiä ja epåonnistumisia. Siihen sortuvat kaikki silloin tällöin (väitä muuta ja kerron, että valehtelet) vaikka tietoiseeti yrittäisivät vetäytyä kun huomaavat oman stressinsä. mutta satunnainen vityuilu on eri asia kuin kiusaaminen, joka on oikeasti systemaattista, jatkuvaa ja usein enemmän tai vähemmän suunniteltua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä