En ymmärrä Juha Tapion suosiota ollenkaan
Siis en ole muutenkaan mikään iskelmämusiikin suuri fani, mutta ymmärrän kuitenkin moni tunnetuimpien nimien suosion kuten Kaija Koo, Suvi Teräsniska, Katri Helena, Jari Sillanpää jne.
Juha Tapiota vastaan mulla ei ole mitään, en vain lainkaan ymmärrä hänen musiikkinsa suosiota. Myöskään henkilössä ei mielestäni ole mitään erityistä karismaa.
Kommentit (18)
Juha Tapion mielestä sinussa ei ole karismaa.
Aivan sama, ei sun mielipiteelläsi ole mitään väliä.
Mene Juha Tapion keikalle...ehkä yllätyt.
Sehän pääsi kansan suosioon samasta syystä kuin Cheek ja Jonne Aaron - kilpailemalla Vain Elämäämäässä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, en ole ikinä nähnyt livenä, joten voi tosiaankin olla että mulla ei ole ihan oikeaa kuvaa. Terv. Ap
Juha Tapio on tehnyt kyllä kunnioitettavan pitkän uran mutta silti ihmettelen hänen suosiotaan, varsinkin viime vuosina tekemänsä musiikki on aivan todella unettavaa, varman päälle tehtyä ja kädenlämpöistä. Kertonee hänen suosiostaan jotain sekin, että jos hieman erehdyt kritisoimaan Juhaa, niin jo mammat rynnivät astaloiden kanssa päälle. No, kuka tykkää mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama, ei sun mielipiteelläsi ole mitään väliä.
Kuten ei sinunkaan, jos sellaisen ilmaiset.
Minunkin mielestäni J.Tapio on hajuton, mauton ja väritön, ja virttyneemmäksi käy.
(Oli tällä mielipiteellä väliä tai ei.)
Vierailija kirjoitti:
Suurin yllätys Juha Tapion keikoilla on se, kuinka kuumina yli 40-vuotiaat naiset käy Tapion perään! Nää muijat vääntelehtii, keikistelee ja haroo hiuksiaan lavan reunalla siihen malliin että huh huh.
Herkkyys, syvällisyys, rakkaus, välittäminen, myötätunto, läsnäolo - siinä joitakin asioita jotka Juha Tapion musiikista välittyy. Se että mies uskaltaa olla feminiinisellä tavalla herkkä on kiehtovaa ja koskettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapio on tehnyt kyllä kunnioitettavan pitkän uran mutta silti ihmettelen hänen suosiotaan, varsinkin viime vuosina tekemänsä musiikki on aivan todella unettavaa, varman päälle tehtyä ja kädenlämpöistä. Kertonee hänen suosiostaan jotain sekin, että jos hieman erehdyt kritisoimaan Juhaa, niin jo mammat rynnivät astaloiden kanssa päälle. No, kuka tykkää mistäkin.
Onhan hänellä ollut yritystä reippaampaan suuntaan, mutta kummasti gospel tunkee läpi noilla entisillä uskonnollisilla.
Heikki Helan, Mikko Kuustosen ja Anssi Kelankin tuotoksista on huomannut saman.
Vierailija kirjoitti:
Herkkyys, syvällisyys, rakkaus, välittäminen, myötätunto, läsnäolo - siinä joitakin asioita jotka Juha Tapion musiikista välittyy. Se että mies uskaltaa olla feminiinisellä tavalla herkkä on kiehtovaa ja koskettavaa.
Minä en saa siitä irti tuollaista. Se on makuuni liian vetistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin yllätys Juha Tapion keikoilla on se, kuinka kuumina yli 40-vuotiaat naiset käy Tapion perään! Nää muijat vääntelehtii, keikistelee ja haroo hiuksiaan lavan reunalla siihen malliin että huh huh.
Nimenomaan, huh huh.
Liian laskelmoitua omaan makuuni. Tietää mistä naruista vetelee, että keski-ikäiset naiset tykkää. Eikä siinä ole mitään pahaa, en sillä sano.
En pidä Juha Tapiosta mutta en iskelmästä ylipäätään. Olen enemmän rockin perään vaikka olen keski-ikäinen nainen ja otollista iskelmäfanijoukkoa.
Musiikki umpitylsää ja julkinen imago tekopyhä.
Vierailija kirjoitti:
Musiikki umpitylsää ja julkinen imago tekopyhä.
Miten niin tekopyhä? En itse pidä Tapion musiikista mutta en ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan hänestä negatiivisesti.
Jokaiselle on kannattajansa.
On montakin artistia jonka suosiota en ymmärrä, esimerkiksi se honottava tyttö Sanni jonka artikulaatiosta ei saa juurikaan selvää. Juha Tapion biisit on aika samanlaisia, en ehkä koko iltaa jaksaisi kuunnella.
Kiitos kun jaoit tämän täysin turhan tiedon keskuuteemme.