Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla sitä mieltä, että 7 kotiteatterikaiutinta olohuoneessa on muka sisustusvirhe?

Vierailija
26.01.2020 |

Nykyaikaiset kaiuttimet on hienoja ja tekevät olohuoneesta todella tyylikkään. En ymmärrä miksi sisustusohjelmissa kaiuttimet yritetään piilottaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan nuo sisustusjutut yrittävät peittää kaikki merkit siitä, että huoneita käytettäisiin muuhunkin kuin koristetyynyjen ja artekin jakkaroiden esittelyyn.

Vierailija
2/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä himaan noin paljon kaiuttimia? Telkkareissa on ihan riittävät. Elokuvateatterit asia erikseen - käy niissä välillä, tekee ihan terää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä himaan noin paljon kaiuttimia? Telkkareissa on ihan riittävät. Elokuvateatterit asia erikseen - käy niissä välillä, tekee ihan terää.

Ei siellä voi nauttia elokuvasta kun vähän väliä joku kävelee kuvan edessä. Saa myös olla koko ajan antamassa tietä vessassa kävijöille ja kuuntelet ympäriltä sipsipussien rapinaa jne. 

Vierailija
4/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauheeta, telkkarin kaiuttimet :<

Leffan katsominen / musiikin kuuntelu on mahdotonta. Mataliin ääniin tavitaan vähintään 12 tuumainen elementti bassorefleksikotelossa.

Vierailija
5/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen piilottanut telkkarinki kaappiin, kun rumentaa sisustusta, ja aika harvoin tulee katsottua telkkaria enää.

Vierailija
6/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen piilottanut telkkarinki kaappiin, kun rumentaa sisustusta, ja aika harvoin tulee katsottua telkkaria enää.

Osta hienompi telkkari. Nykyaikaiset telkkarit on todella tyylikkäitä.

Vierailija
7/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kaiutinta olohuoneessa saattaa kyllä jo aiheuttaa korvinkin kuultavaa hellasäröä.

Vierailija
8/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne samat ihmiset, joiden mielestä kirjahylly kirjoineen on tarpeeton sisustusesine, mutta jotkut heinäseivästikkaat valopalloineen tai kalaverkolta näyttävä makrameehirvitys niin tarpeellinen.

Vierailija
9/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tottunut kuuntelemaan pihinää ja suhinaa, ei voi ymmärtää puhtaan ja laadukkaan äänen merkitystä.

Vierailija
10/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ne samat ihmiset, joiden mielestä kirjahylly kirjoineen on tarpeeton sisustusesine, mutta jotkut heinäseivästikkaat valopalloineen tai kalaverkolta näyttävä makrameehirvitys niin tarpeellinen.

Hehee! Juuri aloitin tekemään makramee-viritystä olohuoneeseen. Tosin on mulla kaiuttimiakin 5 kpl.

Vierailija
11/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tottunut kuuntelemaan pihinää ja suhinaa, ei voi ymmärtää puhtaan ja laadukkaan äänen merkitystä.

Ei kaiuttimien lukumäärä tee äänestä puhtaampaa tai laadukkaampaa.

Vierailija
12/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole.

Vierailija
13/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat äänet saa kuulokkeilla, koska kerrostalossa ei voi ikinä käyttää bassoa räjähdyksissä.

Vierailija
14/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska 9 kajaria on se päivän sana.

Itsellä edelleen 7...

Vierailija
15/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen, itsellä vain kolme.

Vierailija
16/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 2+1 Genelecit. Loput neljä on kaapissa kun en ole jaksanut kytkeä eikä ole kyllä tarvettakaan.

Vierailija
17/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sisustusmuovia ja peitä televisiosi sillä. Se on muotia nykyisin ja voit esitellä lopputulosta iltalehdessä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole.

Vierailija
18/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genelec, loistava valinta. Kävin eilen hakemassa Genelecin bassoyksikköä..ehkä 2 kk menee ja voin saada. Ne ovat äärimmäisen haluttuja. Parasta mitä on, ja sopivat täydellisesti huoneistani.

Vierailija
19/19 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sisustusmuovia ja peitä televisiosi sillä. Se on muotia nykyisin ja voit esitellä lopputulosta iltalehdessä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole.

Se on siellä kaapissa piilossa. Avaan vaan ovet, kun katson telkkaria ja taas ovet kiinni. Paljon parempi ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi