Miten joku voi olla sitä mieltä, että 7 kotiteatterikaiutinta olohuoneessa on muka sisustusvirhe?
Nykyaikaiset kaiuttimet on hienoja ja tekevät olohuoneesta todella tyylikkään. En ymmärrä miksi sisustusohjelmissa kaiuttimet yritetään piilottaa.
Kommentit (19)
Miksi ihmeessä himaan noin paljon kaiuttimia? Telkkareissa on ihan riittävät. Elokuvateatterit asia erikseen - käy niissä välillä, tekee ihan terää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä himaan noin paljon kaiuttimia? Telkkareissa on ihan riittävät. Elokuvateatterit asia erikseen - käy niissä välillä, tekee ihan terää.
Ei siellä voi nauttia elokuvasta kun vähän väliä joku kävelee kuvan edessä. Saa myös olla koko ajan antamassa tietä vessassa kävijöille ja kuuntelet ympäriltä sipsipussien rapinaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Hyi kauheeta, telkkarin kaiuttimet :<
Leffan katsominen / musiikin kuuntelu on mahdotonta. Mataliin ääniin tavitaan vähintään 12 tuumainen elementti bassorefleksikotelossa.
Minä olen piilottanut telkkarinki kaappiin, kun rumentaa sisustusta, ja aika harvoin tulee katsottua telkkaria enää.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen piilottanut telkkarinki kaappiin, kun rumentaa sisustusta, ja aika harvoin tulee katsottua telkkaria enää.
Osta hienompi telkkari. Nykyaikaiset telkkarit on todella tyylikkäitä.
7 kaiutinta olohuoneessa saattaa kyllä jo aiheuttaa korvinkin kuultavaa hellasäröä.
Ne on ne samat ihmiset, joiden mielestä kirjahylly kirjoineen on tarpeeton sisustusesine, mutta jotkut heinäseivästikkaat valopalloineen tai kalaverkolta näyttävä makrameehirvitys niin tarpeellinen.
Jos on tottunut kuuntelemaan pihinää ja suhinaa, ei voi ymmärtää puhtaan ja laadukkaan äänen merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne samat ihmiset, joiden mielestä kirjahylly kirjoineen on tarpeeton sisustusesine, mutta jotkut heinäseivästikkaat valopalloineen tai kalaverkolta näyttävä makrameehirvitys niin tarpeellinen.
Hehee! Juuri aloitin tekemään makramee-viritystä olohuoneeseen. Tosin on mulla kaiuttimiakin 5 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tottunut kuuntelemaan pihinää ja suhinaa, ei voi ymmärtää puhtaan ja laadukkaan äänen merkitystä.
Ei kaiuttimien lukumäärä tee äänestä puhtaampaa tai laadukkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
Parhaat äänet saa kuulokkeilla, koska kerrostalossa ei voi ikinä käyttää bassoa räjähdyksissä.
koska 9 kajaria on se päivän sana.
Itsellä edelleen 7...
Olen kateellinen, itsellä vain kolme.
Itsellä 2+1 Genelecit. Loput neljä on kaapissa kun en ole jaksanut kytkeä eikä ole kyllä tarvettakaan.
Osta sisustusmuovia ja peitä televisiosi sillä. Se on muotia nykyisin ja voit esitellä lopputulosta iltalehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
Genelec, loistava valinta. Kävin eilen hakemassa Genelecin bassoyksikköä..ehkä 2 kk menee ja voin saada. Ne ovat äärimmäisen haluttuja. Parasta mitä on, ja sopivat täydellisesti huoneistani.
Vierailija kirjoitti:
Osta sisustusmuovia ja peitä televisiosi sillä. Se on muotia nykyisin ja voit esitellä lopputulosta iltalehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
Se on siellä kaapissa piilossa. Avaan vaan ovet, kun katson telkkaria ja taas ovet kiinni. Paljon parempi ratkaisu.
Ainahan nuo sisustusjutut yrittävät peittää kaikki merkit siitä, että huoneita käytettäisiin muuhunkin kuin koristetyynyjen ja artekin jakkaroiden esittelyyn.