Taas on pyykit pilalla toisen henkilön toimesta!
Näinkin sen wt:n joka tahkoaa litrakaupalla myrkkyjä yleisiin koneisiin!
Kun huuhteluaineet eivät ole pakollisia eikä niitä tällätä litroittain koneisiin.
Pitäis miettiä muitakin ihmisiä.
Huominen päivä menee sitten myrkkyjen poishuuhteluun.
Kommentit (15)
Onko se siis kielletty pesutuvan järjestyssäännöissä? Jos ei ole, valita turhaan. Osta oma kone.
Vierailija kirjoitti:
Onko se siis kielletty pesutuvan järjestyssäännöissä? Jos ei ole, valita turhaan. Osta oma kone.[/quote
Ei henkilö käsitä että aineita ei tarvita litroittain eikä oikeasti ollenkaan.
Taas on pyykit pilalla toisen henkilön toimesta!
Suomeksi:
Taas toinen nainen pilasi pyykit!
Taas suomen kieli on pilalla aloittajan toimesta.
Tarkoitit varmaan, että toinen henkilö pilasi pyykkisi. Suomen kielessä ei käytetä toimessa-muotoa tuolla tavalla. Se kuuluu englannin kieleen.
Oma moka. Kannattaisi tarkistaa pesukoneen tila ennen käyttöä.
Osta oma kone, niin ei tarvi vinkua jälkikäteen.
Mulle on kans käynyt noin. Kun en itse huuhteluainetta käytä, eipä tullut katsottua lokeroon. Miltähän se olisi ennen pyykkäystä näyttänyt, kun pyykkäyksen jälkeenkin se oli vielä aivan täynnä huuhteluainetta ja tukossa... En saanut hajua pois pesemällä, koska olin pessyt vaatteita, joita ei voinut 60 asteeseen laittaa.
Iso vaiva oli kyllä ronklata talouspaperilla se hyytynyt huuhteluaine lokerosta ja joka mutkasta ja putkesta ja huuhdella kone. Meni omaa pyykkivuoroa siinä niin että toinen koneellinen jäi pesemättä. Lemuavat pyykit piti viedä parvekkeelle pakkaseen.
Myöhemmin sitten selvisi, kuka sitä huuhteluainetta taloyhtiössä hölvää. Pihassa käveli hoitolasten kanssa thainainen, joka lemusi aivan hirvittävästi, ja hänen lapsiraukkansakin lemusi.
Joskus nuorena ja tyhmänä käytin huuhteluainetta itsekin. Kai sitä oli niin kaikkien tekolöyhkien turruttama, ettei tajunnut miten kamalalta haisee. Nykyään kun en käytä hajusteita, erotan hyvät ja pahat tuoksut herkemmin. Yhtään hyväntuoksuista huuhteluainetta ei ole vielä tullut vastaan. Etikkakin tuoksuu paremmalta kuin nuo "orkideat" ja "liljankukat".
Melkoisia debiilejä päänaukojia ketjussa... Kasvokkain löisin turpaan, siis jos oisin aloittaja. Netissä on turvallista ämmäin päteä.
mussun mussun..jos huuhteluainetta ei ole kielletty käyttämästä taloyhtiön pesukoneessa,ei kellään ole siihen mitään sanomista. Hanki oma pesukone ja pese pyykkisi siellä, jos noin nyppii.
Nyt on aloituksessa alapeukku minun toimestani.
Tuon takia minulla on oma kone. Ällöttävä nuo yhteiskäyttöiset. Tuo haju sinänsä on vielä pieni murhe. Entä jos joku on juuri ennen sinua pessyt siellä vaikka jotkut ripuli/oksennuslakanat tms ällöttävää.
Jsos on pakko käyttää taloyhtiön pesukonetta, niim huuhtelen sen ensin tyhjänä, ennen kuin laitan omat pyykit sinne. Ei kovin ekologista, mutten itse voi vaikuttaa muiden käyttäytymiseen.