Vaikeasti masentunut ystäväni ja sen todella ärsyttävä sisko
Ystäväni mies joutui kuukausi sitten vakavaan onnettomuuteen jossa menetti äkillisesti henkensä. Ystäväni ei ole tämän jälkeen ollut oma itsensä lainkaan. Arki on erittäin rankkaa ystävälleni joka päivä eikä tämä saa itseään irti edes sängystä. Olen aina ollut läsnä ja kuunnellut ystävääni parhaani mukaan. Hoitanut lemmikit, kodin, laittanut ruokaa jne. Mikä tässä nyt on sitten ongelma. On se, että ystäväni sisko käy todella hermoilleni. Tämä tulee pokkana eri lippu lappusten kanssa ystäväni luokse ja selittää kuinka hän löytänyt ystävälleni kaikenmaailman koulutuksia, kursseja joihin tämä ystäväni voisi mennä ja ryhdistäytyä?!?!! En voi käsittää tämän siskon asennetta juuri millään! Ehkä niitä voimavaroja ei vaan nyt löydy mihkään yliopisto koulutuksiin sun muihin taidekursseihin mihin tätä on puoli väkisin tunkemassa! Itse etsisin masennukseen apua kuin tunkisin väkisin koulunpenkille. Tästä meillä on nyt sodat pystyssä. Ja nyt olen tämän siskon mukaan vaan haitaksi ystävälleni vaikka olen yrittänyt auttaa parhaani mukaan. Kumpi tässä nyt on sitten väärässä?
Kommentit (2)
Jopas on outo systeri. Luulisi ymmärtävän tilanteen.....
Mielestäni sinä olet hivenen oikeammassa. Toki jollakulla voi toimia tuollainen - fight fire with fire mentaliteetti mutta kuvailusi perusteella ehkä on parempi että antaa tulen niellä ja hiljalleen tulen sammuttua alkaa luomaan ja istuttamaan uutta omalla ajallaan. Menköön siihen aikaa sitten niin kauan kuin on tarpeen.