Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten musta on yhtäkkiä tullut iltauninen?

Vierailija
25.01.2020 |

Onko muille käynut näin, että yökukkujasta on tullut iltauninen? Kello on kymmenen ja olen jo sängyssä. Nuokuin yhdeksästä asti tv:n ääressä ja yritin pysytellä hereillä elokuvaa katsoessa. Nykyään elokuvien katselusta tai lukemisesta ei tule mitään.

Ikää vasta 30 ja ennen jaksoin valvoa viikonloppuna kahteenkin asti. Olen lapseton ja sinkku.

Onko tämä normaalia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.i.p.

Vierailija
2/3 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia. Oletko alkanut pitää itsestäsi parempaa hyolta muutenkin, liikuntaa tms?

Mulla siirtyi unirytmi aikaisemmaksi pitkän väännön jälkeen ja elämä on ollut paljon helpompaa sen jälkeen. Riittävästi unta niin jaksan herätä ja herään virkeänä :)ei tod oo ikävä niitä yöriekkumisia ja aamuväsymysta vaikka hauskaahan sekin oli. Mut tätä en vaihtais mihinkään. Kauniita unia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan päin vastoin. Olen aina ollut illalla uninen ja aamulla herännyt aikaisin. Nyt viimeisimmät vuodet unirytmi on ollut aivan sekaisin. Saatan mennä sänkyyn klo 22, mutten saa unta tai nukahdan ja herään hetken päästä. Luen kirjaa keskellä yötä. Yhtenä iltana nukahdan lähes heti, heräsin klo 23.30 ja valvoin 2 tuntia, kunnes sain taas unen päästä kiinni. Ei siinä muuten mitään, mutta kun töihin on pakko lähteä ja arkisin herätys klo 5.45. En tiedä, mikä lie syynä, mutta ärsyttävää on. Tänä aamuna nukuin univelkaa klo 10 asti aamulla, kun on lauantai ja vapaapäivä. Nyt ei taas nukuta yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän