Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei huomioinut mitenkään lapsen synttäreitä :(

Vierailija
25.01.2020 |

Millainen ääliö, mulla on miehenä... Asutaan siis saman katon alla ja meillä yhteinen lapsi, joka asuu kotona. Teinillä oli synttärit, eikä mies toivottanut lapselle edes hyvää syntymäpäivää saati, että olisi antanut lahjaa tai huomioinut mitenkään muutenkaan.

Mua niin kyllästyttää hoitaa kaikki, joten olin päättänyt, että hommaan lapselle lahjan, mutta en kerro siitä miehelle, jos hän ei erikseen siitä kysy. Eikä siis kysynyt. Unohtamisesta ei voi olla kyse, sillä lapsen mummo kävi synttäreitä edeltävänä päivänä kylässä tuomassa onnittelut ja lahjan ja mies oli paikalla.

Mitä tekisit tässä tilanteessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska olet aiemminkin hoitanut kaiken niin miksi yhtäkkiä miehen pitäisi osata hoitaa se asia? Jospa vaikka aukaisisit sen sanasen arkkusi etkä vihjaile jollain "en koskaan maininnut lahjasta sanaakaan" -jutulla. Ja lapsi on jo teini, harvempi juhlii synttäreitään suuremmin tuossa iässä.

Vierailija
2/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet nyt vaan on tommosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ettekö te ole perhe. En minäkään muista, että koskaan olisin saanut erikseen syntymäpäivälahjaa isältäni, kyllä ne vaan tuli vanhemmilta yhdessä ne lahjat. :D Luultavammin äiti oli ne ostanut.

Vierailija
4/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aikuisvauva, en itse katselisi tuollaista. 

Vierailija
5/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sulla on rankkaa. Jaksuja ja haleja. 

Vierailija
6/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala isä. Vaikka sä hommaat ja annat lahjan, niin ihan jo pelkästään normaaliin kohteliaisuuteen kuuluu onnitella, saati kun on synttärityypin isä. Olen ihan varma, ettei mies ole osoittanut juuri koskaan mitään hellyyttä lapselle. Traumoja traumoja... hyi.

Vierailija
7/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on tyhmiä. Kokemusta on. Ex ei korvaa lotkauttanut lasten syntymäpäiville. Eron jälkeen on jotenkin satunnaisesti muistanut. Lapsen 13v syntymäpäivän unohti täysin. Poika itse sanoi pari päivää syntymäpäivän jälkeen ettei isä ole muistanut. Keskimmäinen sai 15 vuotta täytettyään kortin, jossa luki onnea 14 vuotiaalle. Mitään syntymäpäivälahjoja ei ole ostanut. Puheista olen ymmärtänyt ettei ole muistanut esikoisen 18 v syntymäpäivääkään. En ole lapsilta kysellyt tarkemmin.

Vierailija
8/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tärkeintä ovat hänen omat tarpeensa, viis muista.

Vierailija
9/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama tyyppi joka haukkuu miestä kaikesta mahdollisesta täällä?

Kyllä sen miehen pitäisi juosta.