Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
92261/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvisatoa ei elä pystytä keräämään koronarajoitusten vuoksi. Tämä on se, mistä minä olen huolissani.

Toi on paha. Nyt pitää kahvia hamstrata, se voi olla arvokas hyödyke ensi talvena.

Vierailija
92262/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taksi vai hsl? Ja perustelut?

Pakollinen poliklinikka käynti, Riskiryhmäläinen, autoton, matkaa noin 17 km. Hki.

Taksi. Koska vähemmän porukkaa. Hengityssuojain ja hanskat.

Taksissa riski se kuljettaja. Tuulettaisin ovet läpivedolla hetken ennen istumista autoon.

Täällä Espanjassa taksissa on nykyään sellainen katosta roikkuva pleksi/muovi tms. taksin etu- ja takapenkin välissä. Tai en tiedä, onko kaikissa, mutta ainakin osalla. Suomessa ilmeisesti ei?

Tampereella on 100 pleksillistä taksia. Ajavat esim. autottomia ihmisiä koronatesteihin, mutta kuka tahansa koronan välttelijä voi halutessaan tilata sellaisen. Nämä siis Tampereen Aluetaksin, täällä on myös muita taksifirmoja joilla on omat systeeminsä. https://www.taksitampere.fi/yritys/tiedotteet/#214

Sellaisessa on sitten matkustanut mahdollisesti koronaa sairastava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
92263/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvisatoa ei elä pystytä keräämään koronarajoitusten vuoksi. Tämä on se, mistä minä olen huolissani.

Tällä palstalla oli jo satoja sivuja sitten m se inittu, että kahvin hinta, oliivituotteuden hinnat ja maissin hinta tulee nousemaan...

Vierailija
92264/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko suomi tilannut sitä oxfordin rokotetta vai veikö Trump ne kaikki?

Jenkithän varasivat koko tuotannon kolmeksi vuodeksi eteenpäin. Muualta hankittava eikö suomi tule saamaan mitään jos EU ei onnistu nappaamaan jotain jättidiiliä.

Toivottavasti aiheuttaa jotain sivuvaikutuksia. Olisi oikein ahneille tyypeille.

Vierailija
92265/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2019 KIINA uhkaa rajoittaa taloudellista yhteistyötä ja kaupankäyntiä Ruotsin kanssa. Uhkauksen esitti Kiinan Tukholman-lähettiläs Gui Congyou

Vierailija
92266/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla oli jo satoja sivuja sitten m se inittu, että kahvin hinta, oliivituotteuden hinnat ja maissin hinta tulee nousemaan...

Kahvin loppumisen vaarasta ei voi suomalaisia koskaan liian usein varoittaa.

Vierailija
92267/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja, että vesi voi saastua.

Vierailija
92268/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thl on lausunut rakennustyömaiden tartuntojen ehkäisemisestä mm. Seuraavaa, ylen mukaan,

"riskinarvioon perustuva henkilökohtaisen suojaimen käyttö"

Hieman epämääräistä.

Onko kyseessä turvakengät, kypärä vai mikä? Kuulosuojaimet?

Taitaa olla se, mitä ei saa edes ääneen lausua.

Vierailija
92269/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla epidemia jyllää: kaikista koronatartunnoista 60 % todettiin kesäkuussa, kertoo Iltalehti. Muistakaahan, että ette käy hakemassa lomareissulla virusta ulkomailta, meillä on nyt sen verran hyvä tilanne. Pidetään tää.

Tilastothan on olleet jo pari kuukautta ristissä, eli niin, että tartunnat kasvaa, mutta vahingot laskevat, ja se koskee myos sitä, että positiivisten osuus testeistä kasvaa ja silti kuolemantapaukset vain laskevat. Se on erikoisesti niin USA:ssa ja Ruotsissa.

Ja samaten Italia vaittää, että sairastuneissa potilaissa on nykyisin vähemmän virusta.

Siihen on usein yksi selitys, mutta toinen selitys on suoraan loogisempi, ja sitä ei vain kerrota esille. Sen joutuu itse päättelemään.

Vierailija
92270/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se virus siis mutatoitunut?

Vierailija
92271/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla epidemia jyllää: kaikista koronatartunnoista 60 % todettiin kesäkuussa, kertoo Iltalehti. Muistakaahan, että ette käy hakemassa lomareissulla virusta ulkomailta, meillä on nyt sen verran hyvä tilanne. Pidetään tää.

Tilastothan on olleet jo pari kuukautta ristissä, eli niin, että tartunnat kasvaa, mutta vahingot laskevat, ja se koskee myos sitä, että positiivisten osuus testeistä kasvaa ja silti kuolemantapaukset vain laskevat. Se on erikoisesti niin USA:ssa ja Ruotsissa.

Ja samaten Italia vaittää, että sairastuneissa potilaissa on nykyisin vähemmän virusta.

Siihen on usein yksi selitys, mutta toinen selitys on suoraan loogisempi, ja sitä ei vain kerrota esille. Sen joutuu itse päättelemään.

Mikä se toinen selitys on?

Vierailija
92272/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu, kun tässä ketjussa menee 100t rikki?

Vierailija
92273/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thl on lausunut rakennustyömaiden tartuntojen ehkäisemisestä mm. Seuraavaa, ylen mukaan,

Hieman epämääräistä.

Ne syö siellä ahtaassa työmaaparakissa maski päässä. Näitä sosiaalitiloja pitäisi olla useampi ja tietyille omat. Virolaiset yhteen, romanialaiset toiseen. Suomalaisia ei niissä taida enää olla, kun ovat työttömiä ja Kelan rahalla.

Vierailija
92274/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu, kun tässä ketjussa menee 100t rikki?

3. Maailmasota😭

Vierailija
92275/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman epämääräistä.

Maski on vallankaytto ja kiristysväline, jolla voi merkata ja pompotella. Kerronpa kohta miten. (Siksi siitä on niin kova vääntö) Harmi että THL otti edes tuon vertaa kantaa. Terveydenhuoto on ottanut monessa maassa maskilla kaupankaynnin ja koko turismiteollisuuden, matkailun, jne. pompoteltavakseen. Eli maskipakolla on esimerkiksi estetty se, mikä Suomessa jo avautui. Kotimaan matkailu, Kaikki on kotimaassa nyt täynnä, mutta esimerkiksi Espanjassa maskin vuoksi kiellettyä. Koko maskiasia on Espanjassa nurinkurinen, sillä epidemia tipahti siellä alas ilman maskipakkoa, niin kuin Suomessakin, mutta sitten terveysministeri otti ja määräsi maskipakon joka paikkaan, ja pakolle ei näy edes loppua. Ja hän on niin imoittanutkin.

Vierailija
92276/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan koska olet ehkäpä parasite eli Loinen eli THL lääkäri joka elää 8000€ kuukausipalkalla juomalla kahvia.

Paras työteho ja johtajuus on laitoksessa THL. 1000 lekuria sylkee kattoon ja juo kahvia saaden 8 tonttua kuussa.

Jos joku pandemian poikanen tuloo niin kuittaavat sen nuhana ja kittaavat lisää kahvia. Rokotteiden osalta saavat narkolepsiaa aikaan. Kaikkien pitäisi ottaa oppia sieltä. Miksi tehdä mitään kun riittää että juo kahvia ja saa palkan siitä ettei liikauta evääkään!

Nerokasta:)

Vierailija
92277/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

G4 sikainfluenssa virus Kiinassa,

Potentiaalinen pandemia

Toivottavasti ei leviä!

Vierailija
92278/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekeissä ja Itävallassa maskit laski tartuntoja. Oliko ne Unkarissa myös?

Who suosittaa maskeja.

Ja Eu joukkoliikenteeseen.

Vierailija
92279/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näppärästi jätit mainitsematta molemmat selitykset. Ilmeisesti yrität vaikuttaa älykkäämmältä kuin muut?

Vierailija
92280/176779 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekeissä ja Itävallassa maskit laski tartuntoja. Oliko ne Unkarissa myös?

Who suosittaa maskeja.

Ja Eu joukkoliikenteeseen.

Ja Suomessakin jos olisi käytetty, niin olisivat pakollisia edelleenkin joka paikassa. Sen verran sekopäistä purukkaa on ja yllyttäjiä ja "yllytyshullujakin" joukossa juoksemaan tietynlaisen pelottelupropagandan perassa. Maski ei ole mikään normaali ja tavoiteltava asia.

Revi tuosta:

https://aijaa.com/WToeef

Maski kiristämään vanteena. Minun käy heitä sääliksi. Propagandan uhreja, ja se propaganda on täälläkin! 

Ketju on lukittu.