Onko tänä talvena ollut pakottava tarve mennä lenkkipoluille?
Niille, joilla on yleensä hiihtoladut? Nyt kun aika monessa kunnassa ovat vailla lunta.
Kommentit (7)
on, olen ollut sairaana enkä ole nyt päässyt päivittäin niin vieroitusoireet on kovat. tuntuu että on pakko lähteä kävelemään, mutta henki ei kulje. pöydän ääressä kun istun niin huomaamatta heiluttelen jalkoja, huomenna kyllä menen vaikka tukehtuisin. on täällä kyllä luntakin sen verran että voi hiihtää, ei joka paikassa mutta pelloilla ainakin.
Toisaalta ikävää kun ei ole tänä talvena ollut yhtään lunta, mutta toisaalta ihanaa kun on saanut lenkkeillä koko talven muualla kuin asfaltilla.
Olut on pelastanut minut urheilulta.
Ihanaa, kun ei ole lunta. Olen viimeiset kaksi viikkoa päässyt joka päivä pyörällä töihin. 30 km / päivä.
Joo, joka päivä ollaan käyty koiran kanssa pururadalla! Olen nauttinut tilanteesta suunnattomasti kun ei ole tarvinut väistellä raivohulluja hiihtäjiä.
kävin kävelemässä heti kun satoi lunta
Tykkäisin täällä vantaalla, hakunilassa, ulkoilla lenkkipoluilla metsissä, mutta yksinäisenä naisena ei uskalla, tietyistä syistä. On käveltävä päiväaikaan , kaduilla.