Minusta tuntuu että olen kiinnostavampi kuin useammat ihmiset.
Siksi ei minulla oikeastaan olekaan ystäviä tai puolisoa koska en viihdy ihmisten seurassa koska he ovat niin vakavia ja tylsämielisiä. Saan itseni helposti nauramaan, en sitten tiedä onko se mielipuolisuutta vai olenko masenuntunut? Onko muita?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen mielestäni paljon kiinnostavampi kuin muut.
Luulen, että 99 % ihmisistä tuntee samoin.
Hyvä etten ole sekoamassa. :D
Lähes kaikki luulee olevansa kiinnotavampia ja hupaisaa on se, että kaikki luulee olevansa myös älykkäämpiä kuin muut. Tämä siis tutkittu juttu =)
Kyllästyn ihmisiin helposti. Kyllästyn omaankin seuraani välillä, mutta kyllästyn nopeammin muiden seuraan. Onneksi tunnen edes joitakin mielenkiintoisia ihmisiä.
4 jatkaa. En kykene parisuhteeseen, koska kyllästyn. Muut kevyemmät ihmissuhteet menevät, koska niissä ei tarvitse olla koko ajan kiinnostunut.
Kaikki ajattelevat noin itsestään. Tämä ei varsinaisesti ole mikään yllätys, koska vain itsehän tunnet itsesi parhaiten etkä ketään muuta aivan niin hyvin, kuin juuri itseäsi, elämäntarinasi päähenkilöä. Kaikki muut vaikuttavat väistämättä tämän takia yksiulotteisemmilta kuin sinä, koska heidän syvimpiä ajatuksiaan tai tuntemuksiaan et voi koskaan saavuttaa samalla tavalla, kuin omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ajattelevat noin itsestään. Tämä ei varsinaisesti ole mikään yllätys, koska vain itsehän tunnet itsesi parhaiten etkä ketään muuta aivan niin hyvin, kuin juuri itseäsi, elämäntarinasi päähenkilöä. Kaikki muut vaikuttavat väistämättä tämän takia yksiulotteisemmilta kuin sinä, koska heidän syvimpiä ajatuksiaan tai tuntemuksiaan et voi koskaan saavuttaa samalla tavalla, kuin omiasi.
Kaikki? Tuskinpa.
Minäkin olen mielestäni paljon kiinnostavampi kuin muut.
Luulen, että 99 % ihmisistä tuntee samoin.