Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö suhtautumaan ihan normaalisti kun näet miehen tyttärensä ikäisen naisen kanssa ja huomaat ettei olekaan tytär?

Vierailija
25.01.2020 |

Niin

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan toipunut siitä näystä, kun moottoripyörilevä pariskunta ajoi kesällä viereiselle tankille.

Mies ole todella harmaantunut ja luulin kyytiläistä hänen tyttärekseen.... kunnes he suutelivat *yiks*

Vierailija
2/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä nähnyt. Eivät nuoret naiset välitä vanhoista, rumista ukoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jotain ongelmia itsenne kanssa, kun toisten parisuhdeasiat noin koskettavat?

Vierailija
4/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan toipunut siitä näystä, kun moottoripyörilevä pariskunta ajoi kesällä viereiselle tankille.

Mies ole todella harmaantunut ja luulin kyytiläistä hänen tyttärekseen.... kunnes he suutelivat *yiks*

Olisiko vetävämmän näköinen mies (mutta vanha) ollut OK?

Vierailija
5/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten ikää on todella vaikea sanoa päällepäin, 25 vuotias nainen voi olla ihan samanikäisen näköinen kuin 45 vuotias mies

Vierailija
6/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä nähnyt. Eivät nuoret naiset välitä vanhoista, rumista ukoista.

Vanhat naiset taas etsii rumia vanhoja ukkoja

Vierailija
7/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen pystyisi? Miksi minua pitäisi muiden suhdekuviot järkyttää niin kauan kun molemmat ovat kuitenkin aikuisia?

Vierailija
8/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos näet miehen äitinsä ikäisen naisen kanssa, eikä se olekaan äiti?

Vierailija
9/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa tuollaisia asioita. En huomaa ylipäätään mitään tai ketään. Olen omissa ajatuksissani. Sen verran huomaan, etten törmää seiniin tai muihin ihmisiin, mutta muuten en huomioi yhtään.

Vierailija
10/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussamme on pariskunta, jossa mies on 30 vuotta vanhempi. Alkoivat olla yhdessä tytön ollessa hädin tuskin 20 ja heillä on lapsiakin, aika pian tuli tyttö raskaaksi siitä kun tapasivat. Totuin siihen, mutta kyllä se aikaa vei. Ovat nyt olleet yhdessä yli 20 vuotta ja mies on yhä ja hyvissä voimissa. Lapsista nuorinkin on pian täysi-ikäinen. Heillä on tiettyjä yhdistäviä asioita, joten varmaan he ovat onnellisia ja vaikuttaa myös siltä. 

Vierailija
11/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olinkohan minä ja rakkaani. Ikäeroa 23 vuotta.

Vierailija
12/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun ensireaktioni on ällötys ja myös kummastus. Miksei voida olla omanikäisen kanssa?

Vierailija
13/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun nään kuvan mistään keski-ikäisestä miespuolisesta julkkiksesta ja hänen tyttöystävästään? Niihin on tottunut jo. Oikeassa elämässä voisi olla yllättävämpää.

Vierailija
14/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun ensireaktioni on ällötys ja myös kummastus. Miksei voida olla omanikäisen kanssa?

Siksi, kun rakastuu niin miten ja miksi ihmeessä sellaisen ihmisen pois vaihtaisi?! Mitä se kenellekään kuuluu, jos aikuiset ihmiset ovat yhdessä.

T. Ikäero 23 vuotta.

Vierailija
15/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvussamme on pariskunta, jossa mies on 30 vuotta vanhempi. Alkoivat olla yhdessä tytön ollessa hädin tuskin 20 ja heillä on lapsiakin, aika pian tuli tyttö raskaaksi siitä kun tapasivat. Totuin siihen, mutta kyllä se aikaa vei. Ovat nyt olleet yhdessä yli 20 vuotta ja mies on yhä ja hyvissä voimissa. Lapsista nuorinkin on pian täysi-ikäinen. Heillä on tiettyjä yhdistäviä asioita, joten varmaan he ovat onnellisia ja vaikuttaa myös siltä. 

Ollaankohan me sukua :) Meidän suvussa myös tällainen pari ja aluksi moni kyllä nikotteli heidän ikäerolleen.

Itseäni ei vieraiden pariskuntien ikäerot jaksa kiinnostaa.

Vierailija
16/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni olen nähnyt kaksi tällaista paria ja toisesta ajattelin, että tuossa on varmaan sugardaddyn kanssa tyttö liikkeellä. Mies kiinnitti hirveästi huomiota ympäristöön ja naisen elekielestä ei kyllä kiintymystä löytynyt.

Vierailija
17/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nizzassa tällaisen pariskunnan. Mies oli vanha, ruma, lyhyt ja lihava ja tyttö pitkä ja hoikka ja korkeintaan 19-vuotias. Kävelivät käsikädessä ja suutelivat. Suudelman jälkeen tyttö kääntyi ja irvisti.

N28

Vierailija
18/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin harvinaista, ettei tule mieleen, koska olen viimeksi nähnyt.

Vierailija
19/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse reilu parikymppinen ja mies on mua 21v vanhempi. Ajattelin suhteen alussa, että tuskin ketään tämmöinen ikäero oikeasti kiinnostaa, mutta aika usein saadaan kyllä vähän negatiivista kommenttia tai muuten ihmiset ihmettelee. Varsinkin mun äidillä meni aikaa sulatella tätä asiaa. Ei tuo mun mies edes mitenkään erityisesti hehku mitään "keski-ikäisyyttä", vaan on kaikin puolin tosi nuorekas ja meillä on monia yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Enpä kyllä ole muutenkaan ikinä itseni ikäisistä viehättynyt. 

Vierailija
20/22 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Kunhan on täysi-ikäinen ja omasta halustaan mukana.

mies51v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi