Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetteko olevanne tyhmiä?

Vierailija
24.01.2020 |

Tuottaako miten monille palstalla uusien asioiden ymmärtäminen suuria vaikeuksia? Asiat jotka muille on helppoja ja jotenkin itsestäänselviä tuottavat sinulle suuria vaikeuksia. Tuleeko sellainen olo, että on muita huonompi kun ei sisäistä jotain yksinkertaistakin asiaa?

Terveisin Naispelko26

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei joku asia kiinnosta niin en opi sitä koskaan. Koulut jäi kesken kun tuli vastaan sellaisia asioita jotka eivät kiinnostaneet. 

Vierailija
2/8 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä. Minulle matematiikka on aina ollut akilleen kantapää, ja tuntuu hassulta ajatella että joillekin sen opiskeleminen voi olla jopa helppoa ja nautittavaa. Olen monesti miettinyt mikä omissa aivoissani on niin erilaista, että tuollainen asia ei luonnistu itseltä sitten ollenkaan. Mitään muita vaikeuksia minulla ei koulussa ollut, joten en sinänsä usko, että olen yleisellä tasolla varsinaisesti "tyhmä". Siitä ei kuitenkaan pääse mihinkään, että monien ihmisten silmissä matemaattisesti tomppeli ihminen on ihan vain tomppeli, ja kyllähän se vaikeuttaa monille alle pääsyä myös. Ei ole helppoa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että olen tyhmä erinäisissä asioissa. Työelämässä oli raskasta kun piilottelin tyhmyyttäni nokkelilla sanankäänteillä ja hauskoilla jutuilla. Lisäksi yritin miellyttää kaikkia että minusta pidettäisiin. Työ oli raskasta ja vaikeaa minulle.

Pääsin eläkkeelle. Nyt ei tarvitse enää yrittää. Saan ihan rauhassa olla ona tyhmä itseni.

Vierailija
4/8 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koen olevani tyhmä. Isojen kokonaisuuksien hahmottaminen on vaikeaa ja ylipäänsä asioiden muistaminen. Matikassa olin ihan hyvä ja kirjoitin lyhyestä matikasta ällän. Mutta reaaliaineissa olin umpisurkea. Asiat ei vaan jää päähän. Tarvitsen myös töissä paljon toistoa, että pärjään. Ahdistavaa.

Vierailija
5/8 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias kouluttautumaton pitkäaikaistyötön. Ei tässä mitään järjen jättiläisiä olla.

Vierailija
6/8 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä kuitenkaan sitten ihan niin tyhmä, kun kuitenkin tiedostaa asian? Itsekin olen myös tyhmä, mutta en ihan joka asiassa :).

Vierailija
7/8 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sitten ollakkaan oikeesti tosi tyhmiä. Hyvä me😃

Vierailija
8/8 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan tunnen olevani tyhmä kun jokin asia vastustelee liikaa enkä saa sitä toimimaan kuten haluaisin. Tiedän kuitenkin olevani keskivertoa älykkäämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi