Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko S-Pankkiin avata kolme tiliä ilmaiseksi?

Vierailija
24.01.2020 |

Mulla nyt on käyttötili ja säästötili mutta haluaisin korvamerkitä vielä yhden säästötilin ns. matkakassaksi. Onnistuko veloituksetta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4 tiliä. Kaksi tavallista ja kaksi korkeakorkoisempaa säästötiliä.

Vierailija
2/4 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noissa korkeakorkoisissa joku nostorajoitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut olla ja joka kuukausi tulee korko, kun joillain pankeilla tulee vain kerran vuodessa.

Ja mitään ei tosiaan ole maksanut nuo 4 tiliä. Eikä nostot maksa säästätileiltä, kun joissain pankeissa on 4 ilmaista nostoa per vuosi ja sen jälkeen jokaisesta nostosta seuraa maksu.

Mulla on 2 säästötiliä toisessakin pankissa, niissä hieman suurempi korko kuin s-pankissa.

Vierailija
4/4 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut olla ja joka kuukausi tulee korko, kun joillain pankeilla tulee vain kerran vuodessa.

Ja mitään ei tosiaan ole maksanut nuo 4 tiliä. Eikä nostot maksa säästätileiltä, kun joissain pankeissa on 4 ilmaista nostoa per vuosi ja sen jälkeen jokaisesta nostosta seuraa maksu.

Mulla on 2 säästötiliä toisessakin pankissa, niissä hieman suurempi korko kuin s-pankissa.

Kiitos vastauksesta. Mäkin taidan sitten avata. Kun siinä säästäessä on jo musta kiva että pystyy korvamerkitsemään eri tarkoituksia ja ohjata eri tuloja milloin mihinkin tarkoitukseen (esim. S-bonukset mulla menee ns. lahjatilille minne menee myös työstä tulevat lisät (sunnuntai) ym. lottovoitot jne. Nämä rahat käytän jouluna + synttärilahjoihin vuoden mittaan niin ei tarvitse oikeaa käyttörahaa laittaa ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi