Mikä laulu saa sinut aina liikuttumaan?
Kommentit (2163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie.
Ok Tää on jopa parempi kuin eye of the tiger.
Kuka sinä olet sanomaan mikä kappale ketäkin liikuttaa? Et voi tietää tapahtumia jotka kappaleisiin liittyy.
Sorry rocky. You will triump over your enemies. And even if you do not in the wilds childs travel goes.
Oih... Niin kaunis on maa, niin korkea taivas.... saa mut aina vollottamaan.
Monikin, ensin tuli mieleen
Tamara Lund laulaa kuin lintu.Metallica - Until it sleeps
Liittyy syöpätaisteluun, mikä hävittiin.
Monet virret ovat sellaisia, vaikka en ole uskovainen, enkä niitä edes usein kuuntele. Mutta varsinkin virret joita laulettiin koulussa tuovat nostalgian ja haikeuden mieleen.
Äiti, Juha Metsäperän laulamana.
Vierailija kirjoitti:
Katri Helena: Mun sydämeni tänne jää.
Ei liity mitään muistoja tähän eikä sellaista, että olisi muuttanut itse pois jostain rakkaasta paikasta. On vaan aikuisiällä alkanut liikuttaa selittämättömästä syystä.
Tämä kuunneltiin isän hautajaisissa Kari Tapion versiona enkä ole vieläkään pystynyt kuuntelemaan uudelleen, vaikka siitä jo monta vuotta. Ajatuskin saa kyyneleet silmiin.. Viime syksynä itketti Ville Valon & Agentsien ’haihtuu kesäinen maa’.
PMMP- Joku raja
"Jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut, ja isken jollain jolla sinäkin oot mua hakannut"
Kuuntelin paljon kun yritin päästä eroon entisestä väkivaltaisesta miehestäni. (vaikken koskaan käyttänyt väkivaltaa vaan ystävien ja virkavallan avulla pääsin eroon ja uuteen elämään.
Happoradio: Sinun vaikka hajoat
Christina Aguilera - Hurt
Within Temptation - Angels ja Somewhere
Wonderwall - Just More
Syystä että Just Morea kuunneltiin lapsena aina parhaan ystävän kanssa. Hän kuoli valitettavasti ja noita sitten kuuntelin suruissani. Enkä voi yhtäkään kuunnella itkemättä. Vaikka aikaa jo mennyt yli kymmenen vuotta..
Chisu: Vanha jo nuorena
Finlandia hymni
Sarah McLachlan: Angel
Jasmine Thompson: Mad world
Eric Clapton: Tears in heaven
Samuli Edelmann Tähtipölyä. Lainasin mieheni kuolinilmoitukseen sen;
"Nainen kulkee yksinään,
kantaa miestä sylissään.
Uurnan kannen alla tähtipölyä".
Pyhimys:Jättiläinen 😭