Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut ja mies ei enää halua mua :/

Vierailija
24.01.2020 |

Kuulemma olemukseni on niin luotansatyöntävä, kun olen jatkuvasti negatiivisten tunteiden vallassa, en harrasta tai tapaa muista ihmisiä jne. ettei hän tunne vetoa tai arvostusta kaltaistani kohtaan. Ulkonäössäni ei muuten olisi hänen mielestään valittamista, mutta käytökseni ja elämänilottomuuteni vie halut.
Mitä voin tehdä?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt aloittaa pienistä, kuten miettinyt jotain uusia harrastuksia jne. mutta tuntuu ettei mikään kiinnosta tai tuo nautintoa itselleni.

-ap

Vierailija
2/5 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että sinua edes kiinnostaa se, haluaako mies sinua vai ei. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Oikeastaan olen tyytyväinen, ettei ole mitään miestä, joka jatkuvasti kettuilisi minun olemuksesta ja vain pahentaisi oloani. Enpä myöskään vuorostani pahenna kenenkään miehen oloa, ja se on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra-resepti ja anna miehelle anaalia

Vierailija
4/5 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette saa selvitettyä tilannetta, minulla on teille huonoja uutisia mahdollisten lapsienne tulevaisuudesta.

Vierailija
5/5 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että sinua edes kiinnostaa se, haluaako mies sinua vai ei. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Oikeastaan olen tyytyväinen, ettei ole mitään miestä, joka jatkuvasti kettuilisi minun olemuksesta ja vain pahentaisi oloani. Enpä myöskään vuorostani pahenna kenenkään miehen oloa, ja se on hyvä.

Tottakai kiinnostaa, seksitön parisuhde ei voi pidemmän päälle toimia.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi