Mies, jos lähetät naispuoliselle kaverillesi pusuhymiöitä ja sydämiä niin oletko
ihastunut häneen? Vai haluatko päästä panemaan?
Vai onko tuo pelkkää kaverillisuutta?
Kyseisiä hymiöitä miestutultaan saava nainen ihmettelee... (itse en niitä ole käyttänyt viesteissä hänelle)
Kommentit (14)
Tietenkin se haluaa olla vain kaveri sun kanssa. Tämänhän sä halusit kuulla.
Näin miehenä en lähettelisi pusuja tai sydämiä kenellekään muulle kuin vaimolleni. Varsinkaan jonkun #metoo -jupakan jälkeen, todennäköisyys että viatonkin viesti väärinymmärretään on melkoinen. Eli jos saat tuollaisia hymiöitä, niin mies on joko aidosti kiinnostunut, tai täysin tone deaf.
Mulle lähetteli miespomo sydän-hymiöitä, mut oletan vaan että ystävällisyyttään. Vaikea kuvitella muuta ja jos alkaisin kuvitella että kyse jostain muusta, alkais yököttää.
Itse en tuollaista viestittelyä edes ymmärrä. Ei minulla kyllä kavereitakaan ole.
Mietitköhän niiden tarkoitusta nyt "turhaan", kun et itse ole tottunut käyttämään niitä? Olen huomannut, että itse mietin niiden hymiöiden tarkoitusperää, joita itse en käytä. Tyyliin käytän sydäntä ja halausta, en mieti muiden viesteissä niitä, mutta en käytä silmäniskua ja olen saattanut miettiä sen tarkoitusperää :D.
Oletko tekemisissä saman miehen kanssa kuin minä??
Minullekin eräs mies laittelee niitä. No, ihastuin tosi pahasti ja kerroin hänelle siitä. Hän sanoikin, ettei tunne samoin ja ihmetteli miten olin saanut käsityksen, että hänkin olisi. Olen ollut aivan ihmeissäni. Ei kai kukaan käytä noita emojia ilman mitään tarkoitusta. :/
Vierailija kirjoitti:
Oletko tekemisissä saman miehen kanssa kuin minä??
Minullekin eräs mies laittelee niitä. No, ihastuin tosi pahasti ja kerroin hänelle siitä. Hän sanoikin, ettei tunne samoin ja ihmetteli miten olin saanut käsityksen, että hänkin olisi. Olen ollut aivan ihmeissäni. Ei kai kukaan käytä noita emojia ilman mitään tarkoitusta. :/
:(
Ihan kiusalla voi peluri niitä käyttää.
Riippuu vähän millainen tuttavuus on kyseessä. Olen saanut pusuhymiöitä miehiltä, jotka ovat kuulleet, että harrastan juoksua ja nähneet kasvokuvan netissä. Tuskin ovat olleet syvästi ihastuneita... Sitten taas jotkut miehet eivät laita minkäänlaista hymiötä koskaan.
tietekin haluan päästä panemaan sen takii olla naisen kansa kavereita voi päästä pikapanolle
voi myös olla homo ja se on niikö vitsikästä, sister
Kaveri mieheni lähetti pari viikkoa sitten sydämen minulle syvällisen keskustelun jälkeen. En ajatellut olevan sen ihmeempää kuin ystävän ele eikä ole.
Mulla oli tämmönen kaverimies. Oltiin pitkään kavereita mulla oli omat parisuhdeyritelmäni ja muut. Koko ajan on oltu yhteyksissä kavereina. Vietetty aikaa yhdessä. Kunnes joku aika sitten hän yllättäen suuteli mua (oltiin siis molemmat vapaita sillä hetkellä) ja siitä se ajatus sitten lähti... nyt ollaan pari. Meillä on yhteinen osote, jääkaappi, seksielämä ja tulevaisuus... että semmonen taka-ajatus oli näillä hymiöillä....❤
No en kyllä lähettäisi "kaverille" pusu tai sydänhymiöitä....