Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärit/sairaanhoitajat: Tramalista kysymys

Vierailija
24.01.2020 |

Olin eilen pienessä operaatiossa ja sain reseptin Tramal-nimistä lääkettä. Otin sitä kotiin tullessani ohjeen mukaan 2 tablettia ja nukkumaan mennessä kaksi tablettia. Tabletit pisti mut nuokkumaan enkä pystynyt edes kävelemään suoraan. Todella pelottava tunne! Aamulla olin vielä ihan tokkurainen ja kipeä, mutta en uskaltanut enää tuota lääkettä ottaa. Lisäksi huomasin, että mulla on pupillit kutistuneet ihan pieniksi enkä näe hämärässä juuri mitään. Muuten olo on nyt illalla ihan normaali.

Sainko jotain vakavia sivuvaikutuksia tuosta lääkkeestä vai onko normaaleja juttuja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä "pienen operaation" jälkeen ohjeistetaan ottamaan noin paljon Tramalia päivässä?

Vierailija
2/4 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas yksi väärinkäyttäjä ja ei aiheita tuollaisia oireita minulla ainakaan.

T.lääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jo yksi tabletti aiheutti sen, että kylmää hikeä valui ja sydän hakkasi tuhatta ja sataa. Jos nukuttaa, en pitäisi sitä vielä edes pahana sivuvaikutuksena tuolla lääkkeellä.

Vierailija
4/4 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidille annettiin tramalia. Hän kaatuili päivittäin sen kuurin aikana. Ja itse ei pääse ylös.

Ei pitäisi ainakaan iäkkäille tuota lääkettä määrätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi