Koronavirus ja zombicalypse
Kiinnostavaa että yksikään ammattilainen ei ole maininnut että on mahdotonta että virus muuntuu sellaiseksi että se sairastuneista tulee verenhimoisia eläimiä.
Koska tätä mahdollisuutta yritetään selvästi peitellä, niin se ei ole pelkästään erittäin mahdollista vaan selvästikin on jo tapahtunut.
Kiinassa on jo eristetty kaupunkeja ja sotilaat estävät sairastuneiden (kannibaalilaumojen) pääsyä pois kaupungeista.
Kyllä mä zombicalypsen tunnistan.
Kommentit (13)
Olen myös tullut tähän tulokseen, saas nähdä kuinka kauan menee ennen kuin suurin osa muista hoksaa että kohta maailmassa on zombiepidemia
Hienoo, voin siis käydä pätkäseen naapuria laudalla kun se huomenna laahustaa kalpeana ja kuolleen näköisenä ulkona
Ebola on mun mielestä zombi-sairaus..
Mutta onko tauti lähtöisin Sumatralaisesta lepakkoapinasta, vai lääkefirman laboratorioista karanneesta T-viruksesta?
Mä olen teroittanut mun vinyylit valmiiksi!
Joka ikisellä ulkomaalaisella uutissivustolla viitataan zombeihin. Suomen media on ainut, joka on asiasta hiljaa ☹️ Että sellaisia ”Jonneja” me keski-ikäiset.
P.S. Googlettakaa Wuhanvirus and zombies
Jaaha. Tarttee näköjään panostaa vaatetukseen ja pakkeliin kun raahustaa pihamaalle röökille ettei tuu laudasta otsalohkoon...
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Tarttee näköjään panostaa vaatetukseen ja pakkeliin kun raahustaa pihamaalle röökille ettei tuu laudasta otsalohkoon...
Joo ei siellä nyt pahemmin kalpean krapulaisena kannata ulkona laahustella.
Jonneille tiedoksi: Mirror, Sun ja Express ovat tabloidilehdistöä, jotka julkaisevat mitä tahansa pashaa saadakseen lukijoita. Klikkihu*raajia pahimmasta päästä. Tällaiset zombiepidemiajutut kuuluvat osastoon "Elvis elää!"
Samaa mietin 👍