Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronavirus ja zombicalypse

Vierailija
24.01.2020 |

Kiinnostavaa että yksikään ammattilainen ei ole maininnut että on mahdotonta että virus muuntuu sellaiseksi että se sairastuneista tulee verenhimoisia eläimiä.

Koska tätä mahdollisuutta yritetään selvästi peitellä, niin se ei ole pelkästään erittäin mahdollista vaan selvästikin on jo tapahtunut.

Kiinassa on jo eristetty kaupunkeja ja sotilaat estävät sairastuneiden (kannibaalilaumojen) pääsyä pois kaupungeista.

Kyllä mä zombicalypsen tunnistan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin 👍

Vierailija
2/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tullut tähän tulokseen, saas nähdä kuinka kauan menee ennen kuin suurin osa muista hoksaa että kohta maailmassa on zombiepidemia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoo, voin siis käydä pätkäseen naapuria laudalla kun se huomenna laahustaa kalpeana ja kuolleen näköisenä ulkona

Vierailija
4/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebola on mun mielestä zombi-sairaus..

Vierailija
5/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko tauti lähtöisin Sumatralaisesta lepakkoapinasta, vai lääkefirman laboratorioista karanneesta T-viruksesta?

Vierailija
6/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jonnet, ihan varmasti🙄

Vierailija
9/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen teroittanut mun vinyylit valmiiksi!

Vierailija
10/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikisellä ulkomaalaisella uutissivustolla viitataan zombeihin. Suomen media on ainut, joka on asiasta hiljaa ☹️ Että sellaisia ”Jonneja” me keski-ikäiset.

P.S. Googlettakaa Wuhanvirus and zombies

Vierailija
11/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Tarttee näköjään panostaa vaatetukseen ja pakkeliin kun raahustaa pihamaalle röökille ettei tuu laudasta otsalohkoon...

Vierailija
12/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Tarttee näköjään panostaa vaatetukseen ja pakkeliin kun raahustaa pihamaalle röökille ettei tuu laudasta otsalohkoon...

Joo ei siellä nyt pahemmin kalpean krapulaisena kannata ulkona laahustella.

Vierailija
13/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonneille tiedoksi: Mirror, Sun ja Express ovat tabloidilehdistöä, jotka julkaisevat mitä tahansa pashaa saadakseen lukijoita. Klikkihu*raajia pahimmasta päästä. Tällaiset zombiepidemiajutut kuuluvat osastoon "Elvis elää!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan