Masennus, yksinäisyys ja toivoton olo. Auttakaa!
Mitä voin tehdä? Mulla on olo, et oon epäonnistunut. Mitään en jaksa tehdä, ainoastaan lähinnä nukkua. Koulussa ja töissä käyn, mut nekin menee pakolla. En innostu mistään, olo on turtunut. En pysty haaveilemaan , enkä nää sitä että asiat olisivat joskus toisin. Kävin työterveyden kautta psykologilla, joka kirjoitti lähetteen, että pääsisin arviointiin ja saisin kelan tukea terapiaan. En oo saanut aikaiseksi varata aikaa - tietenkään.
Varmaan ongelmani ovat eskaloituneet sen vuoksi, että yksinäisyyteni on jatkunut niin pitkään. Koulussa mua aina kiusattiin, tosin lukiossa se loppui. Itsetuntoni on heikko. En usko, että kukaan edes haluaisi tutustua minuun. Miten edes lähteä luomaan sosiaalisia verkostoja lähes kolmelymppisenä? Uskosta olen saanut voimaa ja edes jotain toivoa, missään seurakunnassa en ole kuitenkaan käynyt, vaikka mieli tekisi. Ehkä siellä olisi ihmisiä, jotka eivät tuomitsisi minua? Liikunta myös auttaa oloon, mutta luonnollisesti en voi kokoajan olla lenkillä tai salilla.
Voisivatko asiat vielä parantua? Oon niin solmussa ja väsynyt.
Kommentit (4)
Hakeudu seurakuntaan ja ehdottomasti terapiaan. Itsekin olen juuri nyt niin vaikeassa tilanteessa että usko on ainoa joka kantaa ja saa kokemaan itseni arvokkaaksi ja rakastetuksi. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu seurakuntaan ja ehdottomasti terapiaan. Itsekin olen juuri nyt niin vaikeassa tilanteessa että usko on ainoa joka kantaa ja saa kokemaan itseni arvokkaaksi ja rakastetuksi. Voimia!
Suosittelen lämpimästi pysymään kaukana hihhulipiireistä (varsinkin heikoissa voimissa ollessa).
Vierailija kirjoitti:
Mene käymään lääkärissä. Saat masennuslääkkeen, ainakin masennus helpottaa.
Niin kuin pilleri olisi jokin ratkaisu.
Mene käymään lääkärissä. Saat masennuslääkkeen, ainakin masennus helpottaa.