Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oppilas hyökkäsi toisen oppilaan kimppuun teräaseella Tampereella

Vierailija
23.01.2020 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006382115.html

Onko näitä sekaisin olevia pentuja enemmän nykyisin vai kerrotaanko niistä enemmän? Päiväkodeissa ovat helisemässä purevien ja potkivien lasten kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taustalla esim. pitkäaikainen kiusaaminen? Uhri päättänyt lopettaa sen kerralla?

Vierailija
2/12 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaisin ovat. Tää on kuulkaa tuhottu tää maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku jengijuttu kyseessä.

Vierailija
4/12 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se selviää - asun Tampereella. Pojan kavereita ko koulussa.

Mun mielestä ainakin yksi ongelma onnea, että suurin osa opettajista on naisia. He osaavat opettaa, mutta riittääkö kutinpitotaidot?

Ja turha kyllä tästä kommentista on ottaa hernettä nenään. En vastusta naisopettajia vaan olisi erittäin hyvä, että kouluista löytyisi myös miesopettajia !!

Vierailija
5/12 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappara on terästä

Tappara on terästä

Toiset tulee kaukaa perästä

Vierailija
6/12 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti yhtenäiskoulu? Ikää ei kerrottu tarkemmin mutta alle 15 v. Jotain siis 7:n ja 14:n välillä.

Vierailija
7/12 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan suomityttöjä tuollaiset riehujat saattavat yhtä hyvin olla..

Olin yhdessä oikeudenkäynnissä silminnäkijätodistajana, ohikulkija kaupungin ksekustassa kesällä..

15-vuotiaita tyttöjä, lastekodissa asuvia, Repussa puukko varuuksi. Sitä tulikin sitten käytettyä. Uhkaaminen ("mä tapan sut" )puukon kanssa on laiton uhkaus eli rikos. 

Toinen tapaus oli: Nuoria kokoontumassa rannalla. Yksi tyttö "vähän sekos" ja otti repusta retkikirveen ja alkoi sillä ensin huitomaan poikia ja sitten vaan pyöri ympyrää käsi ojossa se kirves siinä kädessä. Tätä en itse nähnyt.

Vierailija
8/12 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta se selviää - asun Tampereella. Pojan kavereita ko koulussa.

Mun mielestä ainakin yksi ongelma onnea, että suurin osa opettajista on naisia. He osaavat opettaa, mutta riittääkö kutinpitotaidot?

Ja turha kyllä tästä kommentista on ottaa hernettä nenään. En vastusta naisopettajia vaan olisi erittäin hyvä, että kouluista löytyisi myös miesopettajia !!

Opettajilla ei ole oikeuksia, oppilaita ei saa

rangaista, vanhemmat eivät saa rangaista jne.

Kakarat tietävät paremmin kuin hyvin, että kukaan ei mahda heille yhtään mitään.

Jos joku opettaja tarttuu riehuvaa kaapinkokoista teiniä takin hihasta, niin kohta on video netissä ja opettaja oikeudessa.

Eihän oppilaiden laukkuja saa edes tarkistaa.

Älytöntä menoa.

Kun olin koulussa, sanktioina oli jälkkä, luokasta poistaminen, reksin puhuttelu ja pahimpana koulusta erottaminen.

Vasta lukiossa saatiin käydä välkällä kioskilla.

Sitä saa mitä tilaa: valta on nyt annettu oppilaille ja häiriköille tarjotaan päänsilityksiä ja karkkeja.

Ylimääräisenä plussana kouluissa sekoilee ummikoita kehitysmaista, joiden tavat ovat kuin suoraan raamatusta.

Että olkaapa hyvät ja koettakaa pärjätä.

Vierailija
9/12 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijat kouluihin.

Vierailija
10/12 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö väkivallan tekijät ymmärrä, että tekemällä pahaa he loittonevat vielä kauemmaksi siitä mitä olivat alunperinkin vailla?

Vierailija
11/12 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammon yläaste/lukio on ihan Tamperelainen eliittikoulu

Vierailija
12/12 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihan suomityttöjä tuollaiset riehujat saattavat yhtä hyvin olla..

Olin yhdessä oikeudenkäynnissä silminnäkijätodistajana, ohikulkija kaupungin ksekustassa kesällä..

15-vuotiaita tyttöjä, lastekodissa asuvia, Repussa puukko varuuksi. Sitä tulikin sitten käytettyä. Uhkaaminen ("mä tapan sut" )puukon kanssa on laiton uhkaus eli rikos. 

Toinen tapaus oli: Nuoria kokoontumassa rannalla. Yksi tyttö "vähän sekos" ja otti repusta retkikirveen ja alkoi sillä ensin huitomaan poikia ja sitten vaan pyöri ympyrää käsi ojossa se kirves siinä kädessä. Tätä en itse nähnyt.

Kaikenlaisissa porukoissa liikut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi