Oletko myynyt tampereen Minipanda kirppiksellä?
Varasin tuolta pöydän vakikirppiksen sijaan ja olisi kiva kuulla kuinka kauppa on käynyt lastenvaatekirpparilla.
Merkkiviikkojen aikana on pöytä.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Olen, kahdesti. Enää en varaa. Ensimmäisellä kerralla sain 32 euroa (ja jotain senttejä päälle) ja toisella kertaa vähän yli 4 euroa. Pöytävuokrat oli siis noista pois. JUU EI ENÄÄ!
Apua, olen kuullut eräältä toiseltakin saman "kohtalon".
Mitä myit ja onko antaa esimerkkejä hintatasosta?
Itsellä lähinnä ulkovaatteita.
Ap
Myin ihan perus vaatteita (lasten), muutama merkkivaate oli, joista selkeästi toi summa kertyi. Ja muutamat kengät. Molemmilla kerroilla kassalla ollut henkilö sanoi, että "joskus vaatteita liikkuu vähän enemmän ja joskus vähän vähemmän".
Ihan mieletön vaiva hinnoitella ja raahata vaatteita kirppikselle. Jatkossa olen tehnyt niin, että myyn (muutamat, vähäiset) merkkivaatteet nettikirppiksellä ja postikulujen jälkeen saatan esim. gugguun paidasta saada 10 euroa. Jopa se tuntuu paljolta, verrattuna viimeisimpään kirppissaldoon.
Toivottavasti sinulla menee paremmin! :)
Olen, kahdesti. Enää en varaa. Ensimmäisellä kerralla sain 32 euroa (ja jotain senttejä päälle) ja toisella kertaa vähän yli 4 euroa. Pöytävuokrat oli siis noista pois. JUU EI ENÄÄ!