Voi ei, mies toi kaupasta Tenoja, kun piti tuoda siteitä
Oli kysynyt vielä myyjältä neuvoa, mutta kun brittimiehelläni on vähän huono suomen kieli, niin myyjä ei ollut vissiin ymmärtänyt :D
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset voi antaa selviä speksejä niistä siteistä. Mielellään vaikka kuva siitä oikeasta paketista. Jos menee ihan kylmiltää siihen hyllylle, niin tilanne on yhtä mahdoton, kun jos lähettäisin vaimon hankkimaan varaosaa autoon, ilman että kerron tarkkaa mikä malli on kysessä.
"Tuo sellainen vihreä paketti", oli ohje viime kerralla. Ihan kiva, mutta niitä vihreän sävyjä on noin kymmen erilaista. On yhdestä pisarasta viiteen ja osassa on siivet ja parhaimmisa varmaan propellikin. Ja auta armias, jos juuri kyseistä pakettia ei olekaan, vaan pitäisi alkaa improvisoimaan. Ja kuin pisteenä iin päällä, tyttärelläkin on alkanut kuukautiset ja tietenkin hän tarvitsee erilaisia siteitä.
Mielummin kuskaan molemmat kauppaan vain tätä tarkoitusta varten, kuin yritän edes arvata, että mikä on oikea versio. Tai sitten ostaa niitä Tena-vaippoja, niin ei pyydetä hakemaan toista kertaa.
Just tää! Meillä on mun lisäksi tytär, jolla on menkat ja kumpikin käyttää eri suojia. Voi mies-parkaa, jos lähettäisin hänet ostamaan "tamponeja virheässä paketissa ja asetintamponeja sinisessä ja lisäksi yösiteitä ja stringi-pikkihousunsuojia"
Ainakin Prismaan voi avaamattomat pakkaukset palauttaa ja saa rahansa takaisin. Sattuuhan niitä virheitä.
Mä oon yösiteinä käyttänyt inkotenssisuojia ja toimii paremmin kuin yösiteet. Voin suositella 👍
Mä lähetän aina whatsappissa miehelle kuvan, jos tarvii jotain kuukautisjuttuja ostella.
itelle vaan kävi kerran, että epähuomiossa olinkin ottanut vierestä ja ostin semmoisia pikkuhousunsuojan kokoisia inkontinenssisuojia. Eihän ne mitään lirahduksia pitäneet. Suuri pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi todella vanha, että voi olettaa myyjän luulevan hänen puolisonsa olevan vanhus vai sössikö miehesi tilanteen tahallaan, että et enää lähetä häntä samaan hommaan? Koska kyllä brititkin tunnistaa Tampax, Libresse, Always merkin jos ei muuta tunnista.
Onko Tampax-merkkisiä siteitä olemassa?
Samaa verenvuodontyrehdyttämis perhettä se on ja en oikeasti tiedä. Ei ole koskaan kiinnostanut, mutta tiedän että vitturättihyllystä se merkki löytyy, niin kuin kaikki muutkin naisten vaipat. Jos sen vieressä on joku vaippapaketti ja siinä on tutun näköinen nimi niin ottaa sen tai googlettaa kaupassa mikä se on jos ei ole varma.
naiset on vuosituhansia käyttäneet tulppia tai siteitä kuukautisvuodon sotkun estämiseksi, mutta että tyrehdyttämiseksi? - eivät taida toimia ihan sillai.
No voi kai sen haluamansa tuotteen nimen kirjoittaa ostoslitaan, niin myyjän olisi sitten helpompi auttaa miestä mäessä.
Itse kirjoitin kerran miehelle hänen omaan ostoslistaansa apteekkireissulle tarkan nimen silmätipoista, mitä tarvitsin, kun oli edellisen kerran ostanut samaa merkkiä, mutta väärän pullon. Kirjoitin vielä keppikirjaimilla huutomerkein, että et nyt osta sitä violettia pakkausta. Mies oli antanut koko ostoslistan myyjälle, kun apteekissa aina kysytään, voiko auttaa.
Voin kuvitella, miltä miehestä tuntuu seistä siinä kuukautissuojahyllyn edessä ihmettelemässä. En edes sisarelleni osaisi ostaa oikeita ilman tarkempia tietoja. Olen sentään nainen.
Onko naisilla jokin kyvyttömyys ostaa niitä itse kun pitää mies panna ostamaan? Sitten kehdataan valittaa kun ei tuonut oikeaa merkkiä.
Itsellä inkontinenssisuojat on toisinaan käytössä ekoina vuotopäivinä, kun oikeasti valun kuin pistetty sika. Kuukuppi on käytössä muuten, mutta jostain syystä se joskus noiden runsaimpien päivien aikana tuntuu ikävästi emättimessä - en tiedä onko hormonaalinen tunnon herkistyminen vai jokin psykolookinen juttu että kiinnittää enemmän huomiota ko. alueeseen.
Ja parempi muuten, että mies toi tenoja, kuin että olisi erehtynyt ostamaan esim. niitä Alwaysin haisulisiteitä, koska tenoja voi sentään käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun nainen pyysi hakemaan siteitä tai jotain sellaista, ostin kopan kaljaa.
No ei siinä, näillä mennään.
Sentään joku osaa toimia oikein. Tuosta voi antaa täydet tyylipisteet.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisilla jokin kyvyttömyys ostaa niitä itse kun pitää mies panna ostamaan? Sitten kehdataan valittaa kun ei tuonut oikeaa merkkiä.
Jos mies käy muutenkin (sillä kertaa) kaupassa, miksi naisen pitäisi erikseen mennä ostamaan sitten ne kuukautissuojansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies käy muutenkin (sillä kertaa) kaupassa, miksi naisen pitäisi erikseen mennä ostamaan sitten ne kuukautissuojansa?
Teen näin rohkean oletuksen että naiset tietää saavansa kuukautiset. Niin eikö siinä tule käytyä useita kertoja itse kaupassa jolloin voi ostaa ennakkoon haluamansa vaipat?
Miksei naiset voi antaa selviä speksejä niistä siteistä. Mielellään vaikka kuva siitä oikeasta paketista. Jos menee ihan kylmiltää siihen hyllylle, niin tilanne on yhtä mahdoton, kun jos lähettäisin vaimon hankkimaan varaosaa autoon, ilman että kerron tarkkaa mikä malli on kysessä.
"Tuo sellainen vihreä paketti", oli ohje viime kerralla. Ihan kiva, mutta niitä vihreän sävyjä on noin kymmen erilaista. On yhdestä pisarasta viiteen ja osassa on siivet ja parhaimmisa varmaan propellikin. Ja auta armias, jos juuri kyseistä pakettia ei olekaan, vaan pitäisi alkaa improvisoimaan. Ja kuin pisteenä iin päällä, tyttärelläkin on alkanut kuukautiset ja tietenkin hän tarvitsee erilaisia siteitä.
Mielummin kuskaan molemmat kauppaan vain tätä tarkoitusta varten, kuin yritän edes arvata, että mikä on oikea versio. Tai sitten ostaa niitä Tena-vaippoja, niin ei pyydetä hakemaan toista kertaa.