Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassa kyseenalaisti lapselle ostetun karkkipussin :o

Vierailija
23.01.2020 |

Alkoi motkottamaan karkkipussia pitelevälle lapselle että lauantaina vasta on karkkipäivä, ei niitä tänään saa syödä. Kysy vaikka äidiltä ja isältä, ovat varmasti samaa mieltä ettei niitä tänään saa syödä, lauantaina vasta.

Ihan tosissaan tuntui olevan, eikä sillä tavalla kiusoitteleva ja vitsaileva, sen olisi jotenkin vielä ymmärtänyt. Eihän se nyt ole kaupan kassan asia kommentoida kenenkään ostoksia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelijat olkoot hiljaa, kun parempi väki kuluttaa.

Vierailija
2/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika asiatonta. Minulle kassa kerran motkotti siitä kun ostin siideriä (itselleni) ja pilttiä (itselleni). Hämmästyin niin etten edes tajunnut sanoa että ihan lapsettomaan kotiin nämä ostokset vien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpö höpö.

Vierailija
4/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap'llä on vilkas mielikuvitus 😄

Vierailija
5/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole kassan asia. Syyllistääköhän hän alkkissetiäkin kaljan ostosta? Tuskin, lapset ovat helppoja uhreja häpeäkasvatukselle.

Vierailija
6/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki taas uskoo 🙄

Vierailija
7/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Ilta-Sanomiin, siellä uskotaan tämäkin satu.

Vierailija
8/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten kyseenalaisti?

Vierailija
9/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhien hiilareiden myynti pitäisi kieltää.

Vierailija
10/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

trololollolollloloo

Vierailija
11/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole kassan asia. Syyllistääköhän hän alkkissetiäkin kaljan ostosta? Tuskin, lapset ovat helppoja uhreja häpeäkasvatukselle.

Heh. Kyllä on tullut sanomista kaljan ostamisesta ns. viikolla. Ja ei, en ole alkkis. :p

Vierailija
12/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinapassi ja karkkipäivä kaikenikäisille ettei lipsahda hedonismin puolelle!

Vierailija
13/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa pois, näin ihan oikeasti tapahtui. 

AP

Vierailija
14/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, kaupan kassat on herroja ja hidalkoja, niillä on oikeus arvostella ja kytätä eteenkin vakio-asiakkaita; PS4 peli, kassa alkoi huutelemaan muille myyjille, että voiko myydä jos joku jossain pelaa alle pelissä määritetyn peli-iän, siis kaikkien muiden asiakkaiden kuullen, eikä meinannut myydä sitä ollenkaan. Tarjottu 20c jotta saisi yhden setelin takaisin, kaupan kassa ei suostunut vaan löi kasan seteleitä ja pennosia käteen, syy täällä ei vaihdeta rahaa.

Vierailija
15/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kaupan kassa arvosteli kerran ostamastani juustosta (mini babybel), että huh huh, hirveen hintainen, on niitä vastaavia halvempiakin.

Vierailija
16/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena karkkipäivä torstaisin.

Vierailija
17/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs myyvät karkkeja muina päivinä kuin lauantaisin! Tähän voisi kanssa jonkun lain säätää ja rajoittaa holtitonta karkin myyntiä! Päättäjät hoi, karkin myynti sallituksi vain lauantaisin klo 9-18 välillä.

Vierailija
18/18 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä oli lapsena karkkipäivä perjantaina ja mulla lauantaina. Oltiin muka ovelia ja jaettiin perjantaina ystävän karkit ja lauantaina mun ja kuviteltiin, että "voitettiin" tässä, kun saatiinkin karkkia kahtena päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme