Miten toimisit jos epäilet naapurisi olevan laittomasti
täällä? Ulkomaalainen.
Kommentit (11)
Epäilet kun hänen silmänsä ei ole tarpeeksi siniset?
Täällä haiskahtaa rasismin vieno tuoksu ilmassa.
Mihin ilmoitus? Eikö poliisin sivuille kirjaudut henkilötiedoilla? Suomessa on laittomia oleskelojoita tuhansia. Yleensä majailevat tuttaviensa ja sukulaistensa luona.
Mahtaako ne edes kiinnosta viranomaisia? Mä luulen että ei. Niitä on jo tuhansia eikä kukaan oikein ota vastuuta siitä. Palauttaa ei voi kun niitä ei oteta vastaan. Kai ne tavallaan on vain lakaistu maton alle. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Ei kuulu sinulle. Mutta jos nyt haluat lykätä nenäsi toisten asioihin, niin soita Migrin asiakaspalvelunumeroon. Tod.näk. ja toivottavasti kehottavat sinua huolehtimaan omista asioistasi.
Mistä tiedät tämän henkilön olevan Euroopan Unionin ulkopuolelta kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako ne edes kiinnosta viranomaisia? Mä luulen että ei. Niitä on jo tuhansia eikä kukaan oikein ota vastuuta siitä. Palauttaa ei voi kun niitä ei oteta vastaan. Kai ne tavallaan on vain lakaistu maton alle. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Tietenkin virkavalta tekee asialle jotain jos aihetta on. Sanotaan nyt vaikka jos poliisi törmää ilman viisumia maassa olevaan venäläiseen. Kuvitteleeko joku oikeasti, että annetaan vaan jatkaa vapaasti mennä menojaan? Ei todellakaan! Miekkataksi toimittaa rajalle ja läksiäislahjaksi saa vielä mojovat sakot maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Epäilet kun hänen silmänsä ei ole tarpeeksi siniset?
Täällä haiskahtaa rasismin vieno tuoksu ilmassa.
Sinä taas haiset silakalle.
Meinaan että kansalaisvelvollisuus ei ole rasismia.
Jos hän on ihan virallisesti tavallisessa asuva naapuri niin laiton oleskelu on erittäin epätodennäköistä.
En tekisi mitään.Karkotettavan henkilön asiat poliisi hoitaa aikanaan.