Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on mahdollista lyhentää työttömänäkin ulosottovelkaa niin voiko siitä sopia uomiehen kanssa?

Vierailija
23.01.2020 |

Olleet vuosia ulosotossa enkä aiemmin hirveästi ole ollut yhteyksissä kyseiseen paikkaan. Velat on nyt passiiviperinnässä ja osa palautettu takaisin velkojille.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin jo yhteydessä velkaneuvojaan ja sanoi suoraan ettei niin pienellä velalla ole mahdollista päästä velkajärjestelyyn. Ap

Ei pidä paikkaansa. Voit itse tarkistaa laista, että ei ole mitään velkojen alarajaa velkamäärälle yksityishenkilön velkajärjestelyssä.

Velkaneuvoja olisi pitänyt auttaa sinua ainakin vapaaehtoisen maksuohjelman kanssa. Oikeasti työttömyys voi olla este, ei velkojen vähyys ja maksuvarattomuus.

* Onko tämä joku testi, olisiko palstalla oikeita velkaneuvojia?*

Ihan aidosti tässä asialla olen, juteltiin ja kerroin tilanteeni. Olen työtön eikä tulevasta ole tietoa. Sanoi että anna velkojen olla ulosotossa ja jos pääsen joskus töihin niin makselen palkasta sitten.ap

Mitäs järkeä tuossa sitten on? Olla löysässä hirressä 15 vuotta?

Kuulemma liian vähän ja tuoreita velkoja. Maksujärjestely on niin tiukka ja minulla masennusta taustalla jonka takia osittain velkaantunut. Lisäksi ei työtä ole ollut nyt yli 6kk. Ap

"Liian vähän" velkajärjestelyyn voi tarkoittaa sitä, että saisit maksetuksi ne vaikka ulosoton kautta muutamassa vuodessa normaalipalkasta. Oikeasti eläkeläinen tai muuten pienituloinen voi saada hyvinkin pienelle velkamäärälle velkajärjestelyn, kun tulot eivät voi lisääntyä.

Mutta miksi et tekisi maksusopimuksia suoraan velkojien kanssa, jos sinulla on vähänkään varaa maksaa? Tai maksaisit pois sellaisia pieniä velkoja, jotka saisit maksetuksi kokonaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän