Mitä mieltä kun olen isomahainen, kalju ja pienimunainen mies
Kommentit (18)
Ei saa kysyä, äskeinenkin ketju poistettiin.
0-12 cm pieni, 13-16 cm normaali, 17-24 cm iso, 25-35 cm John Holmes.
Vierailija kirjoitti:
0-12 cm pieni, 13-16 cm normaali, 17-24 cm iso, 25-35 cm John Holmes.
Kyllä 17cm ja 24cm painii luultavasti kuitenkin ihan eri sarjoissa. Oliskos niin, että 17cm on isohko ja 20cm=
Vierailija kirjoitti:
Ei muna kasva vaikka laihduttaa.
MUISTATKO?MILLOINKA NÄIT "sen"VIIMEKSI?vai tarvitsetko suurentavaa peiliä avuksesi?
Kaljulle ja pienelle munalle ei voi mitään. En mä nyt sen enempää oo ajatellut sun ulkonäöstä. Voit olla mukava ja viisas, ja silloinhan olet hyvää seuraa.
Ei munan koolla mitään väliä. Ainoastaan sydämen koolla on väliä. Mikä koko siinä?
Ei vaikuta muhun mitenkään, itselläni on timmi, urheilullinen, isomunainen mies:)
Ei vaikuta minuun mitenkään. Minulla on mies ja perhe.
Biojätteisiin. Nykyisessä blingbling maailmassa sinunlaisillasi ei ole muuta sijaa.
Kalju on kiva. Iso maha ei niin ihana. Pieni muna voi olla kiva sekin. Nainen asettuu vaikka lyijykynän ympärille jos mies osaa esileikki.
Ei haittaa, ole sellainen kuin olet. Helpottavaa kun on pienet roikkuvat. Ei ole varmaankaan yhtä hauskaa jos olisi suuret roikkuvat rinnat kuten minulla. Kaikki muukin alkaa roikkumaan lisäksi leuanaluset ns. kanaheltta ja maha. Joillan roikkuu peräkin.
Ei se peniksen pituus, vaan paksuus. Pikku tumppikin voi juntata miehekkäästi, kun vaan on paksu.
Muuten jos olet sivistynyt ja otat muut huomioon, voisit olla mun kaveri. Kaikille lohduksi, ulkonäön merkitys vähenee iän myötä. Vain sillä on oikeasti väliä, onko oikeasti reilu kaveri, eikä esim narsisti tms.
Tonttumainen olemus on jännittävä.
No, kun kerta kysyt, niin en itse kyllä ehkä kiinnostuisi sinusta sen enempää. Mikä siinä onkin ettei keski-ikäiset miehet halua pitää itsestään huolta? T. Nainen 55v
se on varmaan trolli