Mitä tykkäätte Ikean uudesta tummanvihreästä keittiöstä?
https://www.ikea.com/fi/fi/images/products/bodbyn-door-dark-green__0746…
Minusta aika kiva mutta voin kuvitella että jakaa mielipiteitä :D Voisin hyvin laittaa itselleni, mutta nykyinen keittiö on niin ihana ettei tarvitse ajatella sitä asiaa vielä pitkään aikaan.
Kommentit (25)
Ihana, mutta voisi olla tummempikin.
Aika haastava väri ainakin avokeittiöissä. Noin muun sisustuksen kannalta.
Kaunis havun vihreä. Väri on sikäli "luonnollinen". Tykkään kyllä, mutta tiedän, että omilla sisustustaidoilla en saisi remontoitua tuolla tyylikästä kokonaisuutta. Sovittaminen muuhun sisustukseen olisi haastavaa.
Pidän! Mutta väriin voi tietty nopeasti kyllästyä. Mutta ihanan erilainen noihin valkoisiin ja harmaisiin keittiöihin. Voisin ajatella omaan kotiin jos keittiö olisi tlavampi.
Vierailija kirjoitti:
Pidän! Mutta väriin voi tietty nopeasti kyllästyä. Mutta ihanan erilainen noihin valkoisiin ja harmaisiin keittiöihin. Voisin ajatella omaan kotiin jos keittiö olisi tlavampi.
Kaikista nopeimmin olen kyllästynyt valkoisiin seiniin.
Vähän tummempi sävy saisi olla. Nyt on meillä musta keittiö kun tykkään tummasta..
Liian erikoinen makuuni. Valko-harmaa-musta on siitä helppo, että kun näkyvillä on paljon kaikkea värikästä ja muuta sälää, niin tausta on rauhallinen.
Tuo sävy on vähän liian kirkas. Tykkään myös tummemmasta ja syvemmästä vihreästä. Tuollaiset kirkkaat värisävyt tuntuu musta levottomilta.
Ehkä juuri tuollaisessa ihan valkoisessa ja valoisassa ympäristössä juu. Olen juuri valitsemassa mökille uutta keittiötä ja siellä tuo näyttäisi vain tunkkaiselta ja väärällä tavalla vanhalta heti. En tiedä moneenko paikkaan tuo oikeasti sopii. Avokeittiössä hankala tosiaan muun sisustuksen kannalta ja koppikeittiössä synkkä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo sävy on vähän liian kirkas. Tykkään myös tummemmasta ja syvemmästä vihreästä. Tuollaiset kirkkaat värisävyt tuntuu musta levottomilta.
Eri kuvissa ja valaistuksissa eri värinen https://gramho.com/media/2210612017421592078
Vierailija kirjoitti:
Ehkä juuri tuollaisessa ihan valkoisessa ja valoisassa ympäristössä juu. Olen juuri valitsemassa mökille uutta keittiötä ja siellä tuo näyttäisi vain tunkkaiselta ja väärällä tavalla vanhalta heti. En tiedä moneenko paikkaan tuo oikeasti sopii. Avokeittiössä hankala tosiaan muun sisustuksen kannalta ja koppikeittiössä synkkä.
Voin kuvitella tuon vanhan talon keittiöön jonkun ihanan tapetin pariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri kuvissa ja valaistuksissa eri värinen https://gramho.com/media/2210612017421592078
Ihan kuin 70-luvun keittiö. Toiset tykkää. Itselleni kaikki retro on ehkä ahdistavinta mitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olet oikeassa. Minäkin maalasin juuri valkoiset seinät kun en pidä siitä että koti on sairaalan näköinen.
Tykkään vihreästä ja retrosta. Sopisi hyvin meidän keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olet oikeassa. Minäkin maalasin juuri valkoiset seinät kun en pidä siitä että koti on sairaalan näköinen.
Se pelkistetty valkoisuus sopii mustakin lähinnä sairaalaan. Sisustusohjelmissakin lopputuloksista tulee välillä mieleen odotushuoneet.
Mutta ei siinä mitään. Voin vain kuvitella, mitä joku sanoisi omasta kämpästä... En edes loukkaantuisi. Itse viihdyn, mutta monen mielestä täällä näyttäisi varmasti ihan hirveältä, levottomalta ja sekavalta. Oma mieli kuitenkin lepää ja se on tärkeintä. Täällä on kiva tehdä luovaa työtä.
En tykkää juuri tuosta vihreästä sisustuksessa. Sopii paremmin vaatteisiin. Mutta muuten vihreä voi olla kiva keittiössä.
Kaunis on! En itselleni haluaisi koska pidän neutraalimmasta keittiöstä mutta jollakin varmasti ihana.
Musta se on ihana. Pidän väreistä muutenkin.