Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö sinä minun tapauksesssani lapsen peleihin? T. Ammattivalittaja

Vierailija
23.01.2020 |

Kun siellä joutuu olemaan koko päivän ihan yksin. Kukaan ei halua jutella.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi lapselle tärkeää, niin menisin. Muuten en. 

Vierailija
2/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita niin voivat halutakkin jutella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valita niin voivat halutakkin jutella

Mä en valita. Juttelen ihan normaalisti, jos joku vaan juttelee kanssani. Ap

Vierailija
4/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa on ne lapset, joille vanhemman läsnäolo ei ole tärkeää. Teini voi valittaa siitä, että "aina tupataan paikalle", mutta sisimmässään kuitenkin on hyvillään.

Ammattivalittajan lapsi toki voi olla sitä mieltä ettei tarvitse äitiään paikalle, mistäs sitä tietää.

Vierailija
5/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvassa on ne lapset, joille vanhemman läsnäolo ei ole tärkeää. Teini voi valittaa siitä, että "aina tupataan paikalle", mutta sisimmässään kuitenkin on hyvillään.

Ammattivalittajan lapsi toki voi olla sitä mieltä ettei tarvitse äitiään paikalle, mistäs sitä tietää.

No sitä minä sanoinkin, että lapsen mielipide vaikuttaisi. 

Vierailija
6/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vaan jotenkin kiusallista olla koko ajan yksin. Mies on muiden isien kanssa ja lapsi on pelikavereiden kanssa. Ap

Vierailija
7/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vaan jotenkin kiusallista olla koko ajan yksin. Mies on muiden isien kanssa ja lapsi on pelikavereiden kanssa. Ap

Onko siellä usein lapsilla molemmat vanhemmat mukana? Tai lapsen sisaruksia? Yksilapsisissa perheissä varmaan molemmat on useammin katsomassa pelejä. Koita ajatella siltä kantilta, että olet siellä lapsesi takia, mutta ymmärrän toki tuon, että tuntuu keljulta istuksia yksinään. 

Vierailija
8/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä usein lapsilla molemmat vanhemmat mukana? Tai lapsen sisaruksia? Yksilapsisissa perheissä varmaan molemmat on useammin katsomassa pelejä. Koita ajatella siltä kantilta, että olet siellä lapsesi takia, mutta ymmärrän toki tuon, että tuntuu keljulta istuksia yksinään. 

Mä olen nyt aika vähän käynyt peleissä, kun menevät bussilla, niin ovat olleet kaksistaan, siis mies ja lapsi. Aika usein siellä on isät lastensa kanssa, joskus on joltain koko perhe.Ap

Vierailija
9/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset itse ole miehesi ja muiden isien kanssa?

Vierailija
10/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ota mua porukkaan mukaan, häipyvät jos menen mukaan. Mieskin on aina mahdollisimman kaukana minusta. Ap

Vierailija
11/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mennyt mutta lapseni ei onneksi pelannut mitään. Hampaita olisi kiristellyt, koska ei minullekaan kukaan koskaan juttele, vaan mulkoilee, ja menee jonkun toisen viereen vaikka hymyilisin ja yrittäisin olla kutsuvan näköinen :D Niissä mitä lapseni harrasti, eli hevostelua, niin kyllä niillä naisilla oli ihan omat jutut, minua tervehtivät kyllä, muutoin menivät kauemmaksi porukalla seisomaan ja minä jäin sivumpaan yksikseni. Noh, lapseni suoritustahan olin siellä katsomassa että sinänsä hyvä. Moni pikkutyttö yritti tähyillä että mihin se äiti hävisi, ja miksi se ei katso kun hienosti menen- Oma lapseni sai jakamattoman huomioni.

Onneksi mulla on mies jonka lapset on nyt sen ikäisiä että kulkevat harrasteissa. Toisen pelaamista pääsen katsomaan, ja mieheni on sellainen, että jos hän seisoo jossain hetken, niin kohta siinä joku juttelee. En ymmärrä! Hänen kanssaan on kiva mennä peleihin ja muualle, kun aina joku tulee meille juttelemaan.

Olen ilmeisesti niin luotaantyöntävän näköinen ja mieheni taas kutsuvan näköinen!!

Vierailija
12/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen lapseni peleihin katsomaan niitä pelejä, en seurustelemaan muiden vanhempien kanssa. Ja kyllä, menen katsomaan. Se on tärkeää lapselle.

Vierailija
13/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ota mua porukkaan mukaan, häipyvät jos menen mukaan. Mieskin on aina mahdollisimman kaukana minusta. Ap

No en minä sitten menisi tuossa tilanteessa. Tosin siinä olisi kyllä keskusteltavaa kotona, että miten nyt noin käyttäytyy. Siis oikeilla ihmisillä. Anteeksi.

Vierailija
14/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin mennyt mutta lapseni ei onneksi pelannut mitään. Hampaita olisi kiristellyt, koska ei minullekaan kukaan koskaan juttele, vaan mulkoilee, ja menee jonkun toisen viereen vaikka hymyilisin ja yrittäisin olla kutsuvan näköinen :D Niissä mitä lapseni harrasti, eli hevostelua, niin kyllä niillä naisilla oli ihan omat jutut, minua tervehtivät kyllä, muutoin menivät kauemmaksi porukalla seisomaan ja minä jäin sivumpaan yksikseni. Noh, lapseni suoritustahan olin siellä katsomassa että sinänsä hyvä. Moni pikkutyttö yritti tähyillä että mihin se äiti hävisi, ja miksi se ei katso kun hienosti menen- Oma lapseni sai jakamattoman huomioni.

Onneksi mulla on mies jonka lapset on nyt sen ikäisiä että kulkevat harrasteissa. Toisen pelaamista pääsen katsomaan, ja mieheni on sellainen, että jos hän seisoo jossain hetken, niin kohta siinä joku juttelee. En ymmärrä! Hänen kanssaan on kiva mennä peleihin ja muualle, kun aina joku tulee meille juttelemaan.

Olen ilmeisesti niin luotaantyöntävän näköinen ja mieheni taas kutsuvan näköinen!!

Meillä myös miehelleni kaikki juttelee, mutta ei hän jää lähelleni vaan lähtee siihen miesporukkaan ja jättää mut yksin. Ap

Vierailija
15/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä sitten menisi tuossa tilanteessa. Tosin siinä olisi kyllä keskusteltavaa kotona, että miten nyt noin käyttäytyy. Siis oikeilla ihmisillä. Anteeksi.

Mies haluaa jutella muiden miesten kanssa ja jos minä olisin lähellä, kukaan muu kuin minä ei juttelisi hänelle. Siksi hän tekee noin. Ap

Vierailija
16/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa jutella muiden miesten kanssa ja jos minä olisin lähellä, kukaan muu kuin minä ei juttelisi hänelle. Siksi hän tekee noin. Ap

No eihän tuo ole ok! Meinaatko, että jos sinä olet lähellä jotkut muut isät ei juttele sinun poikasi isälle? Miksi ihmeessä? Kai ne ihan täyspäisiä aikuisia ihmisiä ovat?

Vierailija
17/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo ole ok! Meinaatko, että jos sinä olet lähellä jotkut muut isät ei juttele sinun poikasi isälle? Miksi ihmeessä? Kai ne ihan täyspäisiä aikuisia ihmisiä ovat?

En minä tiedä, miksi se noin menee. En tiedä, miksi kaikki karttavat minua ja häipyvät mahdollisemman kauaksi. Jos tietäisin syyn, niin olisin yrittänyt sen korjata. Ap

Vierailija
18/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisesta kiusallisuuden tunteesta voi opetella eroon hankkiutumalla oman mukavuusalueen ulkopuolelle.

Vierailija
19/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisesta kiusallisuuden tunteesta voi opetella eroon hankkiutumalla oman mukavuusalueen ulkopuolelle.

Kyllähän minä aina välillä käyn peleissä vaikka joudun yksin olemaankin. Tsemppaan itseäni ja menen vaan. Ap

Vierailija
20/44 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä, miksi se noin menee. En tiedä, miksi kaikki karttavat minua ja häipyvät mahdollisemman kauaksi. Jos tietäisin syyn, niin olisin yrittänyt sen korjata. Ap

Tosi ikävältähän tuo kuulostaa, etenkin kun miehesi ei vaikuttaisi piittaavan tuon taivaallista.